Hallo Bokkers!
Ik wil graaf een fotomeeting organiseren voor paarden op het Balloërveld in Drenthe. Het Balloërveld licht naast Assen en boven Rolde. De datum van de meeting zal op 24 of 25 augustus zijn hier zou verder nog over gestemd worden. Op de meeting gaan er 8 fotografen mee en 8 modellen.
De fotografen
De fotografen word op volgorde van de aanmelding in het lijstje gezet. Als het lijstje vol is dan word er een rijtje gemaakt voor reserve fotografen. Dit gaat ook op volgorde van de aanmeldingen, dus mocht er iemand van de fotografen afvallen zal nummer 1 van de reserve fotografen op de plek in vallen ect.
Citaat:Fotografen
Naam Bokt | fotografie naam | Website | Datum voorkeur 24 of 25 augustus
De modellen (paarden!
Voor de modellen geld er een andere in schijf methode, er kunnen zo veel modellen zich inschrijven tot 28 Juli. Daarna zal er gestemd moeten worden, dit zal gebeuren door de 8 fotografen. Dus als je je inschrijft met een model zorg dan dat je minimaal 3 foto's hebt staan in een link!
Citaat:De Modellen
Naam Bokt | Naam paard | ras paard | Foto's Minimaal 3 in een link | datum voorkeur 24 of 25 augustus
De dag zelf
Deze dag zal bestaan uit een ochtend groep en een middag groep de fotografen hebben een keuze of ze een hele dag blijven of alleen een ochtend. Hier zal verder nog over gediscussieerd worden.Maar voor de mensen met de paarden is het handig dat er een tijd is aangezien het niet handig is als ze er een hele ochtend zijn en ze zijn pas in de middag aan de beurt. Overigens is dat een eigen keuze.
- Portret foto's
- Losgooi foto's
- Rij foto's
Dat is de volgorde hoe we gaan shooten. We beginnen met 4 Modellen, de fotografen krijgen een kwartier de tijd om individueel met het model portret foto's te maken. Als dit kwartier om is wisselen de fotografen van model. De los gooi foto's word tussen paaltjes gedaan, mocht je dit niet vertrouwen neem een longeerlijn mee, de 8 fotografen shooten samen. Voor de rij foto's geld het zelfde de 8 fotografen shooten te gelijk, er zijn dan 4 modellen aan het rijden.
--------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat er wat animo is voor deze meeting. Zelf zal ik mee gaan als fotograaf.
Mocht er niet iets duidelijk zijn zet het in het topic of pb!
Met vriendelijke groet,
Naomi