xRiiannex schreef:Hoelaat gaan we de fotoshoot doen?
Dan kan ik misschien kijken of ik mijn visagie bij iemand kan laten doen, word wel mooier dan
Dan zal ik je met de planning in de middag doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
serenta schreef:hazira schreef:
Wilde starten bij de Arena met de foto's en dan vanuit daar verder kijken wat we allemaal kunnen en willen.
XxJustinexX schreef:@serenta, weet je hoe je er goed kan komen met het ov?
serenta schreef:XxJustinexX schreef:@serenta, weet je hoe je er goed kan komen met het ov?
Je kan buslijn 170, 172 & 174 pakken naar bushalte Kalfjeslaan/Amstelveenseweg, vanaf daar is het denk ik iets van 10 minuten lopen. Echter is dit wel de plek waar iedereen met de auto ook naar de parkeer plaats gaat rijden. Dus kunnen we kijken of we kunnen afspreken dat iemand je komt ophalen aan het begin van de kalfjeslaan.
Myrthee_ schreef:Als we een visagist regelen, dan zijn we sowieso met teveel modellen. Dan kun je het best maar 3 modellen nemen omdat het zo veel tijd in beslag neemt. Ik ken wel een aantal visagisten maar met 10 modellen is dat geen doen en wordt dat dus niets..
serenta schreef:xRiiannex schreef:Hoelaat gaan we de fotoshoot doen?
Dan kan ik misschien kijken of ik mijn visagie bij iemand kan laten doen, word wel mooier dan
Dan zal ik je met de planning in de middag doen.
serenta schreef:Om verder de organisatie goed te regelen achter de schermen heb ik een aantal vraagjes:
1) Vinden de fotografen het een probleem om in koppels te werken van 2?
2) Willen de fotografen elk setje bij elk model fotograferen, of is het bijv een optie om per fotografenkoppel een ander setje te doen? Zodat iedereen echt een eigen collectie krijgt.
3) Als dit lage aantal blijft wil ik steeds 2/3 modellen laten fotograferen en dan 2/3 laten omkleden zodat de fotografen niet steeds hoeven te wachten. Mij lijkt 10-15 minuten per setje genoeg tijd, vinden jullie dat ook?
4) Hoeveel setjes willen jullie graag als model? En wat vinden fotografen haalbaar? Zodat het niet te extreem druk voor jullie wordt?
5) Zijn er nog leuke thema's?
Idee 1 ) Modellen voor elke fotograaf/koppel een ander setje.
Idee 2 ) Elk setje door elke fotograaf laten fotograferen. (hierdoor wel minder variatie)
Idee 3 ) Modellen elk koppel ander setje, is er een model met iets speciaals, dan krijgen alle fotografen bijv 10 minuten om dit te fotograferen. (dan moeten de modellen van de voren wel aangeven wat zij meenemen als het iets speciaals is.)