Waar
De Dreef, Heerenveen(De Heide)
Adres
De Dreef, Heerenveen.
Dan word je naar de parkeerplaats gestuurd vlakbij het strandje.
Wanneer
Zaterdag 18 februari
Planning
We hebben een ochtendgroep en een middaggroep, beide keren 4 modellen. De modellen worden gekozen door ons, omdat we variatie willen in de honden. De fotografen worden gekozen op ervaring etc.
Voor wie
Diverse soorten honden en diverse soorten fotografen.
Note voor hondenbaasjes
Ik wens alleen sociale honden op mijn meeting, helaas is het in het verleden wel eens uitgelopen op vechtpartijen namelijk. Als je nu al zeker weet dat jouw hond niet met andere honden kan, dan is aanmelden wellicht geen goed idee. Het is geen probleem als je wel mee doet met de portretronde, maar bijvoorbeeld niet met het speelkwartier. Hoewel het natuurlijk mooi is als je hond ook met het speelkwartier los kan met de andere honden.
Reuen en teven zijn welkom, maar mocht je teef loops zijn dan is het wellicht handiger om deze thuis te laten, ook hiermee heb ik helaas nare ervaringen op hondenmeetingen gehad namelijk.
Verder; of je nu een iniminihondje hebt of een grote kalf, pimpelpaars of diepzwart, 6 weken of 20 jaar, meld je gerust aan!
Note voor fotografen
De meeting is bedoeld voor iedereen, of je nu veel ervaring hebt of niet. Ik probeer koppels te maken zodat de meer ervaren fotografe de wat mindere ervaren fotografe op weg kan helpen. Hierbij probeer ik ook te letten op de apparatuur die je hebt (Canon's koppels, Nikon's koppels etc).
Aanmelden modellen
Er gaan in totaal 8 honden mee, waarvan er al 2 vaststaan.
Modellen kunnen zich uitsluitend via pb aanmelden (aanmeldingen die niet via pb gaan, worden niet mee genomen), opgave dient te gebeuren met de volgende gegevens:
Citaat:Boktnaam en naam
Ras, geslacht en leeftijd van de hond
Eventuele belangrijke puntjes
Duidelijk kop- en standfoto
Op zaterdag 4 februari maak ik bekend welke modellen er mee mogen.
Let op: Twee honden staan al vast dat deze mee mogen, meer gegevens hierover volgen nog.
Aanmelden fotografen
Er kunnen maximaal 8 fotografen mee, het staat al vast dat er 1 fotograaf meegaat.
Fotografen kunnen zich uitsluitend via pb aanmelden (aanmeldingen die niet via pb gaan, worden niet mee genomen), opgave dient te gebeuren met de volgende gegevens:
Citaat:Boktnaam, naam
Fotografie naam, website/facebookbpagina/voorbeeldfoto's
Ervaring met hondenfotografie/fotografie in het algemeen
Met welke apparatuur je fotografeert, ik hoef hier alleen het merk te weten
Op zaterdag 4 februari maak ik bekend welke fotografen er mee mogen.
Afronding:
Na afloop leveren de fotografen minimaal 3 en maximaal 15 foto's per hond af op webformaat (maximaal 800 pixels langste zijde), eventueel voorzien van een watermerk.
Uiteraard kunnen de baasjes foto's nabestellen volgens de tarieven van de fotografe zelf.
Daarbij is het ook vanzelfsprekend dat de algemene voorwaarden per fotografe wordt gerespecteerd.
Hopelijk hebben jullie er ook zin in!