Aangezien mijn vorige fotomeeting een succes was en ik nog een gaaf idee had maak ik dit topic. Een fotomeeting met warriors en honden, en dan vooral herders, wolfhonden of poolhonden. Mocht je benieuwd zijn naar mijn vorige fotomeeting, in mijn onderschrift staat een linkje van het topic van native american.
Moodboard

Waar:
Soesterduinen lijkt me hier erg mooi voor, maar ik sta open voor andere suggesties.
Wanneer:
Nog niet bekend.
Bedoeling:
Het is de bedoeling dat er een ochtend en een middag groep komt. Met 3 groepjes (mens+hond) in de ochtend en 3 in de middag.
Er kunnen 6 fotografen mee op deze meeting.
Ik zelf ga als model mee samen met mijn husky, dus is er nog plek voor 5 mensen en 5 honden.
Fotografen:
Er zal nog plaats zijn voor 6 fotografen die door ons worden uitgekozen hiernaast zullen de fotografen werken in koppels van 2.
De reserve fotografen worden door middel van loting gekozen.
Fotografen kunnen zich inschrijven door een PB, hierin moet het onderstaande lijstje worden ingevuld.
Op aanmeldingen in het topic wordt niet gereageerd om het overzicht te behouden.
Boktnaam - Naam - Apparatuur - Ervaring - Website/Facebook/Portfolio
Modellen:
Mensen:
Er zal nog plaats zijn voor 5 mensen, deze zullen door de fotografen worden uitgekozen.
De reservelijst wordt gekozen door middel van loting.
Honden:
Er zal nog plaats zijn voor 5 honden, deze zullen door de fotografen worden uitgekozen.
De reservelijst wordt gekozen door middel van loting.
Modellen kunnen zich inschrijven door een PB, hierin moet het onderstaande lijstje worden ingevuld.
Op aanmeldingen in het topic wordt niet gereageerd om het overzicht te behouden.
Mensen
Boktnaam - Naam - Leeftijd - Ervaring - Foto (max 2) - Ochtend/middag
Honden
Boktnaam - Naam - Naam hond - Ras - Bijzondere eigenschappen - Foto (max 2) - Ochtend/middag
Visagie:
De visagie is geregeld door een vriendin van mij.
Extra:
-Modellen zorgen zelf voor kleding die bij het thema past.
-Honden moeten er netjes uitzien en schoon tuig hebben.