Suggesties en verbeterpunten HE2015

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gass

Berichten: 513
Geregistreerd: 06-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:28

Maartje1990 schreef:
Met 2€ kreeg je een bandje en kon je onbeperkt naar de wc. 1keer was 50 cebt. Dat stond toch duidelijk aangegeven hoor :)


Ja dat klopt ik had ook gekozen voor een bandje, maar dan moeten ze er wel de hele dag consequent zitten en controleren. ;)
De rest van de dag kon iedereen namelijk gewoon doorlopen zonder te betalen of gecontroleerd te worden. Veel mensen, waaronder mijn vriend, hebben helemaal niets hoeven te betalen.

In Deurne heb ik overigens nog nooit hoeven te betalen? Ik ben er wel alleen met de ondernemersdag, als dat verschil maakt.

Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:32

Ik was op zaterdag en het geluid was echt slecht. Bij de clinic om 10:15 (geloof ik) over proefgericht trainen voor een dressuur wedstrijd vielen zelfs de microfoontjes uit, waardoor die man maar probeerde de schreeuwen. :') Bij de knhs hal was het geluid ook niet duidelijk. Bij de bit piste was hij juist weer veel te luid.

Bij de clinic waar ik het net over had, werd hij zomaar afgesloten omdat de tijd op was. Dat is logisch, maar het was erg kort door de bocht. Dat was bij meerdere clinics zo dat de tijd opeens op was en toen stopten ze zomaar.

De wc (vooral bij de parkeerplaats maar die was gratis dus dat was ook wel logisch) was ontzettend smerig!!!! Echt enorm!!


Verder vond ik het heel leuk dat er zoveel stands waren. En zoveel clinics. We waren echt nog niet uitgekeken! En ook heel leuk dat er zoveel goodiebags waren hihi.

laran

Berichten: 702
Geregistreerd: 16-04-08
Woonplaats: Lellens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:37

Voor de wc wil ik best betalen maar dan moet het wel schoon zijn.

En idd die rijplaten heb ik ook zien liggen bij het ?inrijterein? En daar ging haast 1 op zen snufferd. Dat moet toch niet kunnen op zo'n evenement.

Veder waren sommige sprekers erg slecht te verstaan, dat is dan weer erg jammer.

En ik vind dat ze wel eens met wat nieuws mogen komen voor de eindshow het is elk jaar iets met vrijheidsdressuur. Heel knap allemaal, maar ik wil ook wel eens iets anders zien.

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:38

Allereerst vond ik het terrein een stuk prettiger dan in Deurne. Veel compacter, logischer ingedeeld. Het eten en drinken vond ik ook top, er was voldoende variëteit. En tja, misschien wat prijzig, maar daar let ik nooit zo op. Die foodtrucks zagen er ook super leuk uit.
En het leek wel of er veel meer stands waren dan andere jaren, maar wat eerder al iemand opmerkt, bij zo'n evenement zou het wel leuk zijn als er meer koopjes en aanbiedingen waren. Nu dacht ik bij veel dingen toch, ah, ik kijk thuis wel even op internet.
Dan de minpunten:
- ook al eerder genoemd, het geluid. Bij de een was het hele schel en de ander hoorde je bijna niet. Misschien beter testen en afstellen bij de persoon die het gaat gebruiken;
- Wat ook handig zou zijn, als er bij elke piste een schema opgehangen wordt van wat er komt de hele dag. Ben toch wel wat dingen misgelopen omdat ik op dat moment niet in de gaten had wat waar was.

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:44

Het terrein vond ik inderdaad een stuk leuker. Er was niets echt achteraf, en het was ook niet ver lopen.

Wel vond ik de doorgangen erg klein, bij de barnveld piste was het echt een drama. Die cross op zondag was ook helemaal niet handig over het hele terrein. Niemand kon er meer door en dan sta je daar 30 minuten te wachten. Toen het wel weer door kon lopen stond dat pad natuurlijk helemaal vol.

De wc achterin het terrein was een stuk rustiger, maar vond de wc's erg smerig.

Dat het eten en drinken duur is, weet je eigenlijk van te voren wel. Dat is op elk evenement zo.

De paden waren wel erg modderig, gelukkig had ik daarvoor de goede schoenen en maar er zou wel gekeken kunnen worden naar een manier omdat volgend jaar te voorkomen.

Ook stond waar je kon parkeren erg slecht aangegeven.
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 14-09-15 19:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:47

Als eerste heb ik een hele leuke en gezellige dag gehad met 2 vriendinnen.
Ik had de mazzel dat ik alle entree kaarten heb gewonnen via facebook. Dat bespaarde ons al 90 euro!
1 van de kaartjes moest ik daar ophalen en ik liet dan ook de mail zien die ik had gekregen. Toen was er geen envelop voor mij en moest ze eerst helemaal naar de desbetreffende stand om mijn kaartje te halen en dat terwijl ze gewoon voor haar neus lagen.

Parkeer terrein lekker ruim wel aan de prijs en lastig te verlaten.

Binnenkomen: leuk opgezet met de tenten maar ik maakte mij zorgen over de bodem. Als het maar droog zou blijven anders zou het een grote bagger zooi worden. Later zag ik rolstoelgebruikers en ik denk dat die echt een probleem zouden hebben als het zo'n bagger zooi zou worden. Deze mensen willen ook gewoon een leuke dag zonder poespas.

Piste's ook netjes. De gras piste's heb ik niet echt gezien en ik vond de penny piste erg leuk en gezellig opgesteld.

Standhouders: beetje 50/50 gevoel. Sommige waren erg leeg. Zo vond ik het jammer dat Kramer geen spullen mee had en alleen maar catalogussen. Aanbod menartikelen was gewoon niks. Of wacht men op Paard en Koets?

Toen naar de WC...aargghh en veel te duur. WC 's moeten echt verdubbelen op zo'n evenement en wederom dacht ik aan onze mede mens in de rolstoel.

Eten: Eigen catering omdat het al algemeen bekend is dat je je op een evenement scheel betaald. Wel patatje genomen nog.

Shows: Ik vind het wel heel veel. Misschien iets van thema dagen/middagen maken.
Rassen defile viel tegen...gangen paarden die in stap de baan rondgaan...tja.
Geluid stond in de BIT piste mega hard, ik werd er misselijk van en ging met hoofdpijn van de tribune. dan kan best wat zachter dan horen we het ook nog.

Of ik volgend jaar weer ga weet ik nog niet want een half jaar later is er weer equitana.

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:48

Mooi terrein, dat als 1e!

Eten was echt super duur, 5.50 voor een paar poffertjes of 5 euro voor wat kibeling gaat me echt te ver.

Pendelbus was leuk geregeld naar het station maar heel onduidelijk aangegeven toen we terug wilde! We werden naar de verkeerde bus gestuurd en daardoor 3 (!!) treinen gemist.

En een tip; een passe-partout voor het parkeren. Ik ben dit jaar weer 1 keer geweest maar mensen die 3 dagen gaan, zijn 18 euro kwijt, alleen al voor het parkeren. Dat schrikt heel veel mensen af.

Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:48

Horse Event stond heeeeeeeeeeel slecht aangegeven!!!

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:49

Oh ja, het rassendefile miste ik ook! Dat vond ik vroeger altijd leuk, dat die Pam over elk paard wat vertelde en dat er steeds meer bij elkaar in de ring kwamen, zodat de PRE's op het laatst bijna ontploften. Voor de kijker was dat leuk. En al die verschillende soorten.
Nu waren er wat soorten achter elkaar, niets bijzonders, alleen de gangbare soorten die iedereen wel kent, sommigen liepen alleen maar een rondje aan een touw en de presentator was erg saai en helemaal niet te verstaan (op vrijdag).

Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:50

Bloodymary schreef:
Allereerst vond ik het terrein een stuk prettiger dan in Deurne. Veel compacter, logischer ingedeeld. Het eten en drinken vond ik ook top, er was voldoende variëteit. En tja, misschien wat prijzig, maar daar let ik nooit zo op. Die foodtrucks zagen er ook super leuk uit.
En het leek wel of er veel meer stands waren dan andere jaren, maar wat eerder al iemand opmerkt, bij zo'n evenement zou het wel leuk zijn als er meer koopjes en aanbiedingen waren. Nu dacht ik bij veel dingen toch, ah, ik kijk thuis wel even op internet.
Dan de minpunten:
- ook al eerder genoemd, het geluid. Bij de een was het hele schel en de ander hoorde je bijna niet. Misschien beter testen en afstellen bij de persoon die het gaat gebruiken;
- Wat ook handig zou zijn, als er bij elke piste een schema opgehangen wordt van wat er komt de hele dag. Ben toch wel wat dingen misgelopen omdat ik op dat moment niet in de gaten had wat waar was.



Ja inderdaad, die schema's zouden echt handig zijn!

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:53

Jolien87 schreef:
Ik ben zelf niet geweest maar lees hier voornamelijk slechte reviews. Was het dan echt zo'n aanfluiting?


Dit is een topic voor suggesties en verbeterpunten... Er wordt niet gevraagd wat we er goed aan vonden :+

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:57

noorhermans1 schreef:
Eten was echt super duur, 5.50 voor een paar poffertjes of 5 euro voor wat kibeling gaat me echt te ver.

5,50 voor poffertjes? Wij hebben daar zaterdag maar 4 euro voor betaald. Vond de prijzen normale evenementenprijzen, de patat bij de La Place hoek was 3,50 (4,00 en 4,50 voor pindasaus of speciaal) en die was nog biologisch ook.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27971
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Suggesties en verbeterpunten HE2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:07

Bovendien kun je gewoon je eigen eten en drinken meenemen, dat scheelt uiteraard aanzienlijk in de prijs. Op evenementen en festivals e.d. zijn consumpties nou eenmaal altijd duurder, dus waarom niet gewoon je eigen bammetjes meenemen?

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:09

Ik vond de parkings inderdaad ook niet duidelijk aangegeven. Wij hadden op zaterdag geparkeerd op de militaire basis want ik ben absoluut niet bekend in Ermelo (kwamen vanuit België) je ziet daar de parkeerwachters en een bord met een pijl bezoekers van Horse Event dus je vermoed dat je er al bent maar dan blijkt dat je nog met de pendelbus naar het terrein zelf moet terwijl er op de parking aan de hoofdingang nog een massa plek was.
Ik vond de pendelbussen op zich een goed initiatief om de drukte aan het terrein zelf te verminderen. Wij hadden het geluk snel weg te kunnen op zaterdagavond maar de mensen die na ons stonden te wachten op een bus stonden wel in de gietende regen...

De eindshow was een dikke aanfluiting. Ik vond haar paard zelfs tegen het kreupele aan.

Als je het terrein groter maakt en meer bezoekers wil aantrekken, moet je ook de tribunes aan de bit piste vergroten. Op zaterdag was het bij de eindshow goed aan het regenen en iedereen wilde de tribunes in. Wat een gedram en geduw en niemand zag uiteindelijk iets. Het verbaasde me dat er niemand van de trappen gevallen is.

Voor de hoek van de groenhorst Barneveld piste en de fokkerijwereld meer toiletten voorzien en niet net aan een doorgang want dat creëerde serieuze file.

De doorgang van de Groenhorst Barneveld piste naar de rest van het terrein was veel te smal en veel te druk omdat er ook vaak paarden moesten passeren + het kraampje waar je de parkeermunt en programmaboekjes kon kopen zorgde echt voor een mensenmassa.

De standjes vind ik inderdaad nog steeds erg duur. Dan ben je met de kortingen bij Epplejeck vaak goedkoper uit.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:12

Was met paarden aanwezig bij de fokkerijpiste dus iets andere ervaring. Platen zijn idd niet handig maar ben bang dat kunststof platen ook glad zijn. Maar misschien er wel op letten dat er ruimte naast blijft zodat paarden er niet overheen hoeven.
Ik vond het terrrein prettig, heel fijn om zoveel topbodems te hebben liggen. Voor ons (appaloosa NAS) was het wel fijn dat er nu de hele dag aanloop was terwijl het eerder alleen het eerste en laatste uren druk was. Water dichtbij en zoals altijd keurig op de hoogte gehouden hoe, wat en wanneer.
Nadeel vond ik de drukte. Waren inderdaad punten waar het vast liep omdat mensen bleven staan en even na het toilet kostte veel tijd. Dus weinig verder gezien want je was zo een uur onderweg. Ben altijd blij met Laplace, duurder eten maar wel vers en gezonder dan patat. En vrijdag was het zo warm dat ik echt behoefte aan iets kouds had. Ik zou een app wel fijn vinden waar je van tevoren je programma kan instellen en je dan een kwartier voor tijd een melding krijgt. Ook voor de organisator fijn omdat van tevoren al te zien is waar veel interesse voor is.
Ik vind de variatie en niet in hokjes denken op Horse Event erg fijn. Iedereen kan van een ander leren, bitloos of grand prix, vrijheidsdressuur of cross en voltige en mennen. En daarbij was het erg gezellig op het rassenterrein werden zelfs soesjes en koffie gedeeld. Heel gezellig en op naar HE16

danberlo

Berichten: 114
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:15

Dit was onze 5e Horse Event. Dit is de tweede keer dat het na afloop op het parkeerterrein zo chaotisch was dat mijn bloed zowat kookte. Zet wat profi-verkeersregelaars op het parkeerterrein zelf neer en je kan een heleboel leed voorkomen. Nu staan de 'profs' aan de weg, maar op het parkeerterrein staat een stel goedbedoelende tieners die de stroom gewoon niet aankunnen. Ik zou ook niet graag in hun schoenen staan! Want er zitten aso's tussen hoor. Wij moesten in een soort slangenvolte het terrein af en hebben ruim een half uur echt stil gestaan. Op een gegeven moment was iedereen het zo zat, dat ze massaal tegelijk naar de uitgang reden! Een jongedame stond met haar auto zo in de weg dat de bussen er niet uit konden. Er hoefde maar 1 auto opzij en de bussen konden weg, maar niemand spraak haar aan, ook de chauffeurs niet!
Waarom zou je de hoofdact trouwens helemaal aan het einde doen? Waarom niet wat eerder zodat mensen meer verspreid weggaan? Na afloop wellicht nog wat langs de winkels lopen etc? Nu is de uitstroom op het einde te groot.

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:15

DendroFleur schreef:
Ik zou een app wel fijn vinden waar je van tevoren je programma kan instellen en je dan een kwartier voor tijd een melding krijgt. Ook voor de organisator fijn omdat van tevoren al te zien is waar veel interesse voor is.


Dit vind ik de beste suggestie tot nu toe. Lijkt mij een geweldig idee.

Bloodymary
Berichten: 4535
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Suggesties en verbeterpunten HE2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:18

Dat is een goed idee, om de hoofdact midden op de dag te doen!

SuzanH
Berichten: 3137
Geregistreerd: 05-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:26

Meer ruimte in de gangpaden bij de stands zou fijn zijn! Ook vond ik het parkeren erg duur, misschien oplossen met een gratis draaiboekje erbij o.i.d.?

Eten was erg duur maar dat is vaak zo. Ook zie ik graag dat de WC gratis is :j

Voor de rest vond ik het pad langs de wc naar het andere deel van de stands erg krap en vaak op opstopping wanneer er een paard overstak, misschien oplossen met meer oversteek plekken?

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:58

zonnebloem18 schreef:
noorhermans1 schreef:
Eten was echt super duur, 5.50 voor een paar poffertjes of 5 euro voor wat kibeling gaat me echt te ver.

5,50 voor poffertjes? Wij hebben daar zaterdag maar 4 euro voor betaald. Vond de prijzen normale evenementenprijzen, de patat bij de La Place hoek was 3,50 (4,00 en 4,50 voor pindasaus of speciaal) en die was nog biologisch ook.

Ja! Man voor ons mocht 11 euro aftikken voor 2 bakjes.
Ik snap natuurlijk dat het duur is op een evenement, maar dit is wel heel overdreven.

Suavis
Berichten: 24
Geregistreerd: 06-09-14
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:27

Ik was er zaterdag.
Dit was mijn eerste keer Horse Event en ik kom zelf uit Ermelo dus over de wegwijzers enz kan ik niks zeggen.(ik weet de weg erheen en rij er regelmatig langs) Ik ben gewoon bij de ingang van het KNHS het terrein op gereden en de eerste 2 terreinen waren voor standhouders zover ik me kon herinneren, en de laatste was voor bezoekers. daar geparkeerd en stond vlak bij de ingang van Horse Event.

Parkeer munt 6 euro vind ik nog niets eens zo heel gek duur, iets van een euro of 5 ben je altijd wel kwijt aan een parkeer munt.

Eten en drinken had ik zelf mee maar heb toch nog wat gehaald. Maar ik kan begrijpen dat als je niks mee had dat het dan aan de dure kant is.

Terrein indeling vond ik erg goed, verschillende pistes en goed verdeeld. vond het leuk dat er overal kraampjes stonden en niet bijvoorbeeld in 1 hoek. Wel vond ik de paden te smal voor de hoeveelheid mensen. Zeker als er een beetje mensen voor een kraam stonden kon je er al niet meer goed langs. laat staan dat er bij een paar kraampjes rijen stonden waarvan je niet wist hoe je er omheen moest lopen.

Geluid heb ik niet zoveel last van gehad. Vond het juist wel leuk dat je al een beetje kon horen wat er ergens bezig was als je de piste nog niet kon zien.

Het betalen voor de wc, tja dat zie je overal op evenementen en je hebt zelf de keus om een bandje te kopen of niet. Ik vond de wc's netjes en schoon, wacht rij vond ik niet ellendig lang, had er in ieder geval geen last van en het ging snel genoeg.

Vond wel dat de mensen stroom een beetje meer geleid had kunnen worden op het eerste terrein, er was een show aan de gang in de groenhorst piste en ik stond dus gelijk na een paar minuten binnen te zijn al vast en ik had geen idee waarom want die piste was lang en ik kon niet door de mensen massa heen zien wat er gaande was.

Had ook wel graag wegwijzers op het terrein willen zien, ik loop niet de hele tijd met mijn neus in het programma boekje om de weg te zoeken. En misschien iets meer plekken om even te zitten en te rusten, te eten enz. De tafels die er stonden waren allemaal continu vol.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Suggesties en verbeterpunten HE2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:56

IK ben ook zaterdag geweest.

Mijn vriend en ik kwamen op de scooter (enigste, geen auto(rijbewijs) ter beschikking) vanuit zuid-oost Brabant. Wij zijn om 7 uur op de scooter gestapt en waren er om 10 uur.

Het was erg jammer dat er niet duidelijk een route was aangegeven. Wij zijn via Nieuw Milligen Ermelo binnen gekomen en we verbaasden ons dat het eigenlijk nog best ver van Ermelo zelf ligt. De enige weg die recht naar het evenement lief was de N310, oftewel, niet begaanbaar voor scooters en fietsters.

Eenmaal op het terrein vond ik de ijzeren rijplaten erg eng. Ik geloof in de rijkunsten van mijn vriend en de banden van zijn scooter, maar we zijn toch een aantal keer een stukje gegleden. Na de rijplaten was er geen echt pad wat naar de ingang liep. Meer een schuin pad recht van de parkeerplaats ingang naar de ingang. Wij dachten even slim te zijn en om de auto's geen te rijden, maar daar zat een sloot... -O- Erg jammer van jou en je auto/scooter plus inzittenden als je die niet ziet aankomen...

Kaartjes tonen en binnen gelaten worden ging erg vlot, daarna zagen we iedereen met een boekje met plattegrond en informatie lopen, waren die krengen ook nog €2,50! En dan zit er nog niet eens een blokkenschema in waar je makkelijk en snel kunt zien wat wanneer waar is zoals het persoonlijke programma wat je kon samenstellen op www.horse-event.nl (ik vond dat een erg makkelijk blokken schema)

Tussen de Groenhorst Barneveld piste en de eerste stand was het pad VEEEEL te smal. Rond de Fokkerijwereld stonden veel paarden in stallen in die tent. Die paarden zijn dan misschien wel lief een aardig, maar ook die kunnen schrikken en ik vond het jammer dat ze door het publiek moesten om bij het losrijterrein te komen.
De toiletteer clinics vond ik een beetje weg gestopt.
In de Hippische Ondernemershal was eigenlijk bijna alles Duits. Dat was best jammer. Ook het paardenbeen ontleden (16:40 tot 17:00) was redelijk langdradig, het been was al ontleed (ik denk 's ochtends) en ik vond dat de man lichtelijk respectloos met het been omging.

Eten/drinken was echt blutmakend... €5,- voor een bakje kibbeling met een druppel saus (wel genoeg kruiden).

Het was fijn dat je bij de Fokkerijwereld, het Outdoor Terrein, de Springweide en bij de Horsemanship- Bit- en Penny piste helemaal rondom kon gaan staan. Daardoor was het publiek verspreid en stond niet iedereen op een gepakt zoals bij de Groenhorst Barneveld piste soms wel het geval was.

OP het kaartje in het midden van het programma boek staat trouwens links onder op de rechter pagina "Hoofdingang", wij konden geen andere ingang vinden dus vonden dat "hoofd" een beetje overbodig :')

Zou ik hier nog een keer naar toe aan als ik kaartjes moest kopen?
:n Nee ik denk het niet

Zou ik hier nog een keer naar toe gaan als ik kaartjes had gewonnen?
Alleen als het in de buurt is en ik/we geen 3 uur hoeven te reizen

NikkivanOlst

Berichten: 7821
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:01

Ik was er op de zaterdag.
Zal er gelijk even bijzeggen dat evenementen sowieso niet mijn ding zijn zonder paard :')

Ik vond het parkeren met de pendelbussen een top idee! Fijn dat het militair terrein ter beschikking kon worden gesteld (al was mijn vriend (militair) zeer verbaast dat ze dat voor elkaar hebben kunnen krijgen :)) )

Verder het terrein, het was een stuk overzichtelijker (wel knus) dan in Deurne, in Deurne liep je vooral alle kanten op om dingen te vinden, nu stond alles wat dichter bij elkaar, dat was wel praktisch :j

Persoonlijk vond ik de demo's weinig diepgang hebben en de stands 'so-so', ze vragen al járen grotendeels dezelfde mensen, hier en daar vernieuwing kan leuk zijn :j

de grote shows heb ik niet gezien, ik had het rond 15.00 wel gehad en ging naar huis. Moest je nog even een parkeerkaart van 6 euro aftikken... Vind kaarten van 30 euro p.p. al vrij duur voor een evenement, dus waarom die parkeerkaart er nog bovenop? Ben daar overigens ook niet naar de WC geweest, na deze verhalen misschien maar goed ook :=

Eten was wat mij betreft normale eventprijs, maar bij de 1e tent had je frietjes voor 3,50 in een mini bakje, terwijl je op het la place plein gewoon een nette portie kreeg :))

Geluid vond ik wel top, ben vaak zat op het KNHS centrum geweest terwijl het geluid niet zo denderend was en je dus bijna niks van de demo's kon horen :j

Al met al, gewoon oke! Maar niet helemaal mijn ding :Y)

Pytje

Berichten: 4360
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:08

Wat ik een verbeterpunt vind is dat het aanmelden voor de clinics aan de andere kant van het terrein was. Het lijkt mij makkelijker om een secretariaat te maken bij de trailers in de buurt.

Andere punt was de toegankelijkheid voor rolstoelen. Er lag vrij veel zand waar het erg moeilijk doorheen rijden is. Als hier planken/platen hadden gelegen had het enorm gescheeld.

Sanniejtjuh

Berichten: 1215
Geregistreerd: 11-12-06

Re: Suggesties en verbeterpunten HE2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:23

Ik ben niet alle jaren van de partij maar deze keer wel. Ik had soms inderdaad last van geluid, meerdere clinics waarbij ik op een gegeven moment 3 mensen door elkaar hoorden praten, slecht te volgen dus.
Voorgaande jaren waren tioletten geloof ik gratis? Ik moest nogal nodig kom ik er dus achter dat ik moest betalen. Ik zei netjes dat ik geen contant bij me had (was hellaas echt zo). Kreeg ik me toch een grote mond :wow: Je bent vast met iemand samen, als iedereen dat gaat zeggen ect ect. Terwijl ik al drie keer vroeg of ik dan ergens contant op kon nemen. Dat wisten ze niet. Gelukkig kreeg ik 50 cent van een aardige vrouw vanuit de rij :):)
Heb later nog eens ergens gevraagd of ik ergens contant kon krijgen, niemand wist het. 2e tiolet bezoek het weer netjes uitgelegd en toen mocht ik doorlopen.

Ik vind dat je voor 30 euro toch wel inclusief tiolet mag verwachten, en gezien de controles ook niet eerlijk voor de mensen die wel moesten betalen.

Heel verhaal maar erg naar voor iemand met zwakke blaas :=