Wil jij op wedstrijd graag laten zien wat je thuis in de training voor elkaar krijgt? Of ben je in de training nog onzeker of het op wedstrijd wel lukt? Heb je een paar keer een minder positieve ervaring gehad op wedstrijd en wil je leren hoe je weer plezier kunt krijgen in de wedstrijdsport?
Op Horse Event geef ik een clinic waarin deze onderwerpen aan bod komen. Ik ben op zoek naar drie combinaties die zich herkennen in de bovenstaande zinnen. Durf jij jezelf bloot te geven tegenover een groot publiek? En geloof jij in je paard en in jezelf dat jullie er echt wel zullen komen? Meld je dan snel aan! Beschrijf waar je tegenaan loopt en waarom we jou moeten uitnodigen om dit avontuur aan te gaan!
Ik ben Malene Nootenboom, naast het trainen van paarden en het geven van instructie heb ik mijzelf verdiept in mental coaching. Door mijn eigen ervaringen kan ik de theorie heel goed koppelen aan de praktijk. Zelf ben ik actief in de dressuursport met Cheeminee in het Z2, met Zoohee in de Intermediaire 2/Grandprix en met Whatnow ook in de Grandprix. Alledrie paarden die ik volledig zelf heb opgeleid.
Ben je enthousiast geworden. Opgeven kan via een mail te sturen naar HE2015@bokt.nl
sharon_quiz
Geplaatst: 04-08-15 12:46
Oeps, laatste zinnetje niet gelezen. Opgeven per mail
Super leuk! Ik val zelf niet in de doelgroep maar heb wel een keer een clinic van Malene gevolgd. Ik ben groot fan en wens de gelukkigen dan ook heel veel plezier.
Helaas kan ik niet op deze dagen maar ben wel benieuwd of er nog andere data of clinics zijn waarbij ik wellicht kan aansluiten? Dit is namelijk wel een heel bekend probleem bij mij (paardlief doet het allemaal heel braaf)
Zooist
Geplaatst: 16-08-15 22:09
Tabaluga12 schreef:
Super leuk! Ik val zelf niet in de doelgroep maar heb wel een keer een clinic van Malene gevolgd. Ik ben groot fan en wens de gelukkigen dan ook heel veel plezier.
Thanks!
Lootje, ik heb je een PB gestuurd.
Tyke
Geplaatst: 16-08-15 22:24
Ik had hier goed bij mee kunnen rijden maar vind Ermelo net wat te ver hiervoor.
Marjolein: Malene komt 3 oktober naar Zeeland. Misschien kan je er nog bij. Je kan je aanmelden via facebook
Tyke
Geplaatst: 17-08-15 12:31
Heb nog geen rooster maar vermoed dat ik moet werken aangezien ik week ervoor vakantie heb gehad. Maar kijk even wat voor dienst ik heb en kan ik mogelijk nog ietsIs het opgeven bij jou?