Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Veel plezier!
Helaas heb ik een echtgenoot die al benauwd wordt als ik een paar dagen naar de veluwe wil. Hoe plan je dat nou, hoe hebben zij dat gedaan. Ik loop steeds tegen te veel saai asfalt aan. Dus naar de meet en greet: Noud vertelde dat hij al maanden van te voren met behulp van google maps en verschillende GPS systemen aan de gang gegaan is. En tuurlijk loop je wel eens vast, maar van het asfalt had hij niet zo heel veel last gehad. Wel van te dicht begroeide bossen. Overnachtingsplekken en fourage werd geregeld door een klein team die met auto en trailer reden... Da's ook fijn ja zo'n team om je heen en gezamelijk het doel behalen.. Ik has nog honderd vragen meer, vindt het helemaal niet erg om eens een glas wijn te heffen met die Noud en zijn team.mrie schreef:Nou, we gingen dus het veld in. Kruip door sluip door bereikte we een stand met elastieken kousen voor paarden. Mijn eerste indruk was: Hip. Maar de vriendelijke mevrouw legde me uit dat dit toch echt heel handig is voor paarden met gallen en stalbenen. Bij stalbenen kan ik me daar best wat bij voorstellen. Daarvoor dragen oude dametjes ze ook vaak. Deze waren met een rits. Waarom hebben ze dat bij die oude dametjes nou niet. Bij die doelgroep moet er steeds een medewerker van de thuiszorg komen om ze aan en uit te doen.

Hele grote paardenbek
De leukste man vandaag op HE