Bijrijder gezocht voor lieve eerlijke frieze ruin (21+)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
crazydaantje
Berichten: 5
Geregistreerd: 20-05-14

Bijrijder gezocht voor lieve eerlijke frieze ruin (21+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-16 13:35

Hoi hoi

Mijn naam is pim
ik sta in soest en ben een super lieve friese ruin die echt van knuffelen houdt
Mijn baasje is opzoek naar een spontane leuke en eerlijke betrouwbare verzorger van 21 jaar of ouder met ervaring. OmĀ  mij voor 3 a 4 dagen in de week te verzorgen. Omdat mijn baasje wisselende werkdagen heeft verschillen de dagen per week wanneer je naar mij toe kan komen dit moet geen probleem zijn. Ik ben absoluut geen wedstrijd paard en word recreatief gereden. Dat in de krul getrek hou ik helemaal niet van en is ook helemaal niet nodig. Springen vind ik ook niet zo leuk ik ben tenslotte een fries en geen springpaard. Ik hou van lange bosritten en mocht het vertrouwen er zijn voor zowel mij als mijn baasje mag je me meenemen het bos in. Ik ben heel erg lief, verkeersmak en heb geen stalgebreken. Af en toe vind ik sommige dingetjes spannend maar ik zou nooit een rare beweging maken. Dan loop ik zoals me baasje dat noemt als een kip :) wel vraagt mijn baasje een maandelijkse bijdrage van 75 euro want ik moet ook eten en lekker snoepjes kunnen eten en staanplaats kost nou eenmaal geld. Ben jij of ken jij de juiste persoon die niet bang is voor een beetje regen, sneeuw, kou etc. Geen "alleen" mooi weer rijder. En ben jij 110% te vertrouwen neem dan contact op met me baasje en dan kunnen we gauw een keer afspreken. Het liefst zoeken we iemand voor langere tijd dit moet geen probleem zijn. Ik sta in soest en ben makkelijk bereikbaar! Uiteraard is het belangrijk dat er van beide kanten een klik is. Ik hoop gauw wat van je te horen misschien tot snel!!!
Afbeelding

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Bijrijder gezocht voor lieve eerlijke frieze ruin (21+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 13:38

Wat een leuke, creatieve advertentie :D
Deze zou alleen wel beter thuis horen op de Markt en ik heb daarom ook even geTeMd.
Veel succes met het vinden van een verzorg(st)er!

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 13:38

Andere markt :+ Je moet het forum gedeelte uit; dus bovenin zie je Forums, Markt, Wiki en Nieuws. Dan moet je bij 'Markt' zijn. je zit nu op "forum".
http://www.bokt.nl/markt/

hier dus
Laatst bijgewerkt door Celiien op 02-12-16 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Xjosee

Berichten: 1625
Geregistreerd: 14-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 13:38

Dit hoort op de bokt markt. Ik heb een moderator getipt.

Anoniem

Re: Bijrijder gezocht voor lieve eerlijke frieze ruin (21+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 14:22

Omdat dit op de Markt thuishoort plaats ik hier een slotje en zal het later verwijderen.