Nep advertenties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Nep advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 17:53

Beste modjes,

Ik wist niet wie ik moest benaderen dus dan maar zo. Er is hier een bokker (ik kan je zo de naam pb'en) die een hoop neppe advertenties plaatst. Zo biedt ze paarden te koop aan met foto's van o.a. overleden paarden van andere Bokkers.

Vanochtend stond er weer een advertentie met een 6-tal paarden die ze te koop/te huur/te lease had gezet.

Kan hier iets aan gedaan worden? Ze heeft inmiddels de reacties op haar advertenties uitgeschakeld. Tot voor kort stond er op haar profiel dat ze een verzorgpaard had etc.

Als hier iets mee gedaan kan worden, zou super zijn! :)

Anoniem

Re: Nep advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:22

Zou je mij de informatie kunnen opsturen? Dit is namelijk op deze manier niet toegestaan (bespreken van advertenties)

Dan plaats ik hier een slotje en pak ik het via pb verder met je op.

Goed?

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Nep advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:27

Ik ben ook erg benieuwd of hier wat tegen gedaan kan worden.

De gebruiker lijkt zich ervan bewust te zijn dat ze iets doet wat niet de bedoeling is, er zijn al 2x advertenties verwijderd en ze is aangesproken door meerdere bokkers. Erg vervelend, helemaal voor de mensen waarvan ze foto's gebruikt.

Anoniem

Re: Nep advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:28

Ik moet hier helaas een slotje op zetten, maar ik beloof dat ik er nu mee bezig ga :j

Heb inmiddels contact met TS (van dit topic)
Mocht je nog iets te binnen schieten of wil je iets melden, stuur mij gerust een pb.