Rubriek "paarden en pony's te koop" "vervuild"

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Rubriek "paarden en pony's te koop" "vervuild"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 01:43

Beetje rare titel misschien, maar de laatste dagen valt het me op de Markt op dat er onder de rubriek paarden en pony's te koop, steeds meer advertenties komen te staan van verzorgers die zich aanbieden. Dit vind ik eerlijk gezegd storend. Ik kom hier om te kijken naar paarden/pony's die te koop staan en vind het vervelend als er dan regelmatig advertenties staan die hier niets mee te maken hebben
( verzorgers die zich aanbieden, of zoektochten naar vorige eigen of verzorg paarden)

Hierop voortbordurend; is het mogelijk om een onderscheid te maken tussen paarden te koop aangeboden en paarden te koop gevraagd
( of is dit er al en gebruik ik de instellingen verkeerd?). Want ook de "ik zoek een paard voor 300 euro" - advertenties zouden voor mij in andere rubriek mogen staan eigenlijk.

Edit: heb even beter gekeken... .YES.. ik kan in ieder geval sorteren op aangeboden/gevraagd... Nu alleen nog de niet- " te koop aangeboden / te koop gevraagd' advertenties uit deze rubriek zien te filteren

Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit storend vinden?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Rubriek "paarden en pony's te koop" "vervuild"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:40

Het is inderdaad mogelijk om te sorteren op aangeboden of gezocht, maar dat had je ondertussen al uitgevonden :)

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat 'rubriekvervuiling' als storend wordt ervaren. Zeker wanneer je wat aan het rondkijken bent in een bepaalde rubriek dan verwacht je dat daar alleen advertenties staan die in die rubriek thuis horen.
Mocht je advertenties tegenkomen die foutief geplaatst zijn, dan stellen we het erg op prijs als je er een melding van maakt. Aan de rechterkant van de advertentie staat een link met "melden bij de mods". Als je hier op klikt dan krijgen wij automatisch een melding binnen en dan gaan we kijken wat er met de advertentie aan de hand is en dan ondernemen we ook aktie als het in de verkeerde rubriek geplaatst is.

Set_Elkol
Berichten: 14861
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Rubriek "paarden en pony's te koop" "vervuild"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:42

er staan ook steeds heel veel EG/PG advertenties tussen, ook erg irritant! mensen die hun oude pony zoeken kunnen dat gewoon in het forum doen dacht ik zo..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Rubriek "paarden en pony's te koop" "vervuild"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:47

Klopt, daar hebben we een speciaal subforum voor, nl. Opsporing Verzocht.
Als je zo'n advertentie tegen komt: een melding wordt altijd op prijs gesteld.

Set_Elkol
Berichten: 14861
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Rubriek "paarden en pony's te koop" "vervuild"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:47

ja ik heb ze net even gemeld :)

Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Rubriek "paarden en pony's te koop" "vervuild"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 13:59

Oscar: bedankt voor je reactie!!
Zal zeker gaan melden. Punt is dat ik aan de ene kant niet kinderachtig wil zijn, en ach... 1 advertentie, daar kijk ik wel over heen. Maar het valt me de afgelopen periode op dat het wel heel erg toeneemt ( paard gezocht/ verzorger aangeboden...). Ga dus toch maar melden!

set_elkol: wat mij betreft alvast bedankt!