Eerste indruk van de Bokt Markt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Eerste indruk van de Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 23:38

We zijn een flinke tijd bezig geweest met plannen, nadenken en bouwen. Dat heeft allemaal geresulteerd in een vervanger voor Bokt Eenmaal Andermaal dat de creatieve naam 'Bokt Markt' meegekregen.

Nu zijn we natuurlijk wel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Lijkt dit werkbaar? Wat kan er beter? Wat is onduidelijk? Wat zit goed in elkaar?

Specifieke problemen (knoppen die niet werken, links die het niet doen) horen we ook erg graag, kijk in dat geval of het probleem al gemeld is en, zo nee, open een nieuw topic in dit forum.

prii_boy

Re: Eerste indruk van de Bokt Markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:40

Een zeer goed systeem! Heb al even gekeken en een zeer fijne verbetering! :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:42

Ik ga even kijken, was dit topic al weer kwijt. Vandaar deze reactie

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:44

Het ziet er veel beter uit. Een kleine opmerking, ik wil een leasepaard aanbieden maar ik mis eigenlijk de knop 'prijs op aanvraag' Ik wil eigenlijk niet de prijs zomaar op internet gooien (wat ik nu wel gedaan heb) de prijs is ook niet overeen te komen en ook niet tegen elk aannemelijk bod.

Verder ziet het er top uit!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:45

Nou, net mijn best gedaan voor een advertentie.. (en stom stom niet eerst even Ctrl C gedaan..
Druk op opslaan en hij zegt:
Fout

Foutmelding
•Notice: Undefined index: field in field_widget_field() (regel 544 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/modules/field/field.form.inc).
•Notice: Undefined index: instance in field_widget_instance() (regel 569 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/modules/field/field.form.inc).
•Notice: Undefined index: field in field_widget_field() (regel 544 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/modules/field/field.form.inc).
•Notice: Undefined index: instance in field_widget_instance() (regel 569 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/modules/field/field.form.inc).
•Notice: Undefined index: node in node_form_submit_build_node() (regel 456 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/modules/node/node.pages.inc).
•EntityMalformedException: Ontbrekende bundeleigenschap bij de entiteit van het type node. in entity_extract_ids() (regel 7405 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/includes/common.inc).

Er is onverwacht een fout opgetreden. Probeer het later nog eens

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:46

uh ben ik nou de enige die niet ziet wat is er verandert aan?? :') dit was toch altijd al gewoon zo standaart
er staat namelijk bij mij nog steeds e.a met gewoon de koppen te koop paarden etc... :') moet dat dan niet die nieuwe verkoop markt wezen?
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 30-12-11 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:46

Daar gaan de muffins. -O-

Voor wat ik tot dusver heb gezien is het een mooi systeem. Ik ga nog een kijkje nemen. :))

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 23:46

@Lucifertje; 'Nader Overeen Te Komen' is toch eigenlijk wat je zoekt?

@Mariska_28; Zou je daar een nieuw topic over willen starten? Kan je dan ook aangeven over wat voor een advertentie het gaat?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:47

Mooi systeem
Mooi overzichtelijk :)
Heeft veel weg van mp erg fijn :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:48

NathalietjeB schreef:
uh ben ik nou de enige die niet ziet wat is er verandert aan?? :') dit was toch altijd al gewoon zo standaart
er staat namelijk bij mij nog steeds e.a met gewoon de koppen te koop paarden etc... :') moet dat dan niet die nieuwe verkoop markt wezen?

Kijk je wel op deze link: http://www.bokt.nl/markt/ ?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:49

De eerste 2 echte advertenties staan ervast in. Helaas nog even zonder foto. Of kun jij die nog terugtoveren Bart?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 23:50

Als ik kon toveren dan zou het bieden ook al mogelijk zijn :+

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:51

Als ik in dit topic zit, of op de rest van het gewone forum staat er rechtsboven in bij wiki, nieuws en forums geen markt? Hoort dat zo of komt dat nog? :P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:52

eerste indruk? hij is erg leeg? :')

en het heet marktzaken en niet bokt markt?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:54

Bart, is er misschien een mogelijkheid om een "switchknop" naar de markt te maken zoals volgens mij al was aangegeven bij het testforum? (ergens tussen wiki en forums? :P ) Want volgens mij zijn mensen de weg kwijt, omdat je ook nog op het "oude" ea kan. :P

Rinske

Dat zou volgens mij morgen komen Tellie.

Maartje1990

karuna schreef:
De eerste 2 echte advertenties staan ervast in. Helaas nog even zonder foto. Of kun jij die nog terugtoveren Bart?

bedoel je dit en die andere met 'advertenties'?
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 30-12-11 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

BartVB schreef:
Als ik kon toveren dan zou het bieden ook al mogelijk zijn :+

Dat is ook weer zo. :j Moet ik ze morgen maar weer zelf opduiken.

Ik ben benieuwd of hij het morgen nog goed doet met veel gebruikers.

karuna
Drukke kabouter

Maartje1990 schreef:
karuna schreef:

ik zie dus helemaal niks? behalve eentje nu?

2 echte van mij nu na 3 dagen rotzooien. :+

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:55

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:55

Jeutje, dat is anders zeg! Wennen. De naam is overigens wel geniaal bedacht.

Ik zit alleen een beetje met de indeling van de rubrieken. Het is voor mij een beetje onoverzichtenlijk (hoewel dat ook een beetje kan liggen aan het feit dat ik er aan moet wennen). Het is fijner als het wat meer geordend is. Nu staan evengoed de artikelen dwars door elkaar. Wat mij betreft zouden de rubriek-koppen een iets prominentere rol in het geheel mogen spelen. Misschien sla ik de plank volledig mis, maar lijkt mij dat de meeste mensen opzoek zijn naar iets specifieks (bijv. een rijbroek). De categorieen zou ik nog wat meer laten opvallen. Of het ligt gewoon aan mij...

Daarentegen vind ik het mooi dat alle nieuw geplaatste ad's meteen in het oog springen. Positief.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:56

dat is écht niet handig := en hoe kan ik dat vinden boven in dat balkje? want dat ga ik niet iedere keer intypen hoor?...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:57

Dat staat er ook al, als het goed is komt er morgen een link rechts bovenin bij.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:58

Aanvulling: ik zou de rubriekkoppen wat groter cq opvallender maken en de foto's van de recente ad's juist ietsjes kleiner.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:58

Ten eerste wil ik graag kwijt: Wat een verademing om eindelijk in een straal van xx km te kunnen zoeken en per categorie te zoeken. Zo is het een stuk makkelijker als je naar een specifiek iets aan het zoeken bent en vlakbij huis wilt blijven.

Nog wat vragen/opmerkingen:

- als je een zoekwoord intikt, zoekt deze dan zowel op titel en beschrijving? (Op marktplaats bijv. kan je aanvinken om op beide te zoeken)
- Als iemand niet heeft aangegeven waar hij/zij ong. woont, komt deze dan ook niet naar voren als je in een straal van xx km gaat zoeken?
- Het enige wat ik niet zo handig vind staan is de naam/gegevens van de adverteerder. Persoonlijk vind ik het fijner als je niet zoveel naar beneden hoeft te scrollen voordat je alles gelezen hebt (titel, foto, tekst, reclame van bokt en daarna pas de naam van de adverteerder.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!