Ampere (Rousseau x Flemmingh x Amor x Farn x Rigoletto x Amor)

Zenon (Rousseau x Whinny Jackson x Darwin x Sultan x Amor)

Zjengis Khan (Rousseau x Rubinstein I x Donnerhall x Argentinus x Prinz Miro x Furioso II)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lientjeds schreef:Is Ampere niet verkocht naar Amerika?
Als het niet voor direct is, zou hij wel es als keuze kunnen wegvallen...
timilon schreef:nou,als ik de keuringsrapporten van sommige hengsten lees snap ik niet waarom ze zo'n dier goedkeuren.ik heb meermalen in een rapport gelezen: ongelijke voeten.
en nu kan ik misschien heel stom zijn,of vervelend of weet ik wat,maar van een paard met ongelijke voeten blijf ik sowieso af,omdat dat (boerenwijsheid?) een flink teken aan de wand is ivm hoefkatrolontsteking.
@zsazsa: ieder z'n eigen keus natuurlijk,maar de ts vroeg naar meningen,en die geef ik.
dat jij weg bent van zjenis khan is jou goed recht,ik hoop dat het aankomende veulen je dromen waar maakt.
Nikka schreef:Had Ampere ook niet ongelijke voeten?
Nikka schreef:Had Ampere ook niet ongelijke voeten?
).Frenka schreef:Nikka schreef:Had Ampere ook niet ongelijke voeten?
heb ik idd ook gehoord, wel apart voor een hengst die kampioen is geworden
Jord schreef:Nikka schreef:Had Ampere ook niet ongelijke voeten?
Ja
, werkbaar zijn ze allerminst...fijn dat Zenon zelf blijkbaar te hanteren is maar wat geeft hij door aan zijn nakomelingen?
liliputter schreef:Misschien een tikkie offtopic maar dat is echt onzin. Heb vorig jaar nog een hele gewone merrie klaargemaakt voor de keuring die echt heel toontredend stond en die werd gewoon ster zonder veel problemen.Ampere mag dan ggk zijn ondanks zijn scheve voeten, denk maar niet dat je een merrie met dezelfde voeten ster krijgt op een keuring al kan ze net zo geweldig lopen!