Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LDRD schreef:Alleen zijn veel onderwerpen al verzand in oeverloze discussies die we zo langzaamaan wel kennen.
lotjeje schreef:. Bovendien vind ik dat er bij fokkerij & afstamming juist veel over kwpn'ers en nrps'ers komt. Met een ander ras zie je daar bijna niemand. Bij hengstenkeuze zijn het ook alleen maar KWPNers en NRPSers.
ART_UMA schreef:Ja nog steeds geinteresseerd, maar op de een of andere manier zijn er toch minder interessante topics. Het lijkt wel alsof door de opdeling in tig subfora de kruis bestuiving tussen zijdelings samenhangende vragen weg is.
BV Evenenement PAVO of iets dergelijks mag van mij best op FA. Vragen over hengsten in relatie tot exterieur heb ik ook geen probleem mee. De samenhang is sportpaard fokken.
sarabande schreef:ART_UMA schreef:Ja nog steeds geinteresseerd, maar op de een of andere manier zijn er toch minder interessante topics. Het lijkt wel alsof door de opdeling in tig subfora de kruis bestuiving tussen zijdelings samenhangende vragen weg is.
BV Evenenement PAVO of iets dergelijks mag van mij best op FA. Vragen over hengsten in relatie tot exterieur heb ik ook geen probleem mee. De samenhang is sportpaard fokken.
Daar ben ik het mee eens.
Dan zou je dus een forum sportpaarden krijgen, waar hengsten, en fokkerij door elkaar besproken worden net als in het echt
sarabande schreef:Ach in de sportpaarden fokkerij zijn maar weinig mensen in kleur geinteresseerd.
Dressuurpaarden zijn zwartbruin of zwart springpaarden de rest