Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
TICKELS schreef:Er gingen geruchten de ronde dat Spielberg ook mee zou doen met het najaarsonderzoek....
Staat niet in het lijstje!
sprakeloos schreef:TICKELS schreef:Er gingen geruchten de ronde dat Spielberg ook mee zou doen met het najaarsonderzoek....
Daarvoor zal hij eerst weer aangeboden moeten worden op de HK..
Na het zien van de eerste jaargang veulens zal de HK-commissie zich wel twee keer bedenken om Spielberg nog voor de verrichting aan te wijzen
sprakeloos schreef:TICKELS schreef:Er gingen geruchten de ronde dat Spielberg ook mee zou doen met het najaarsonderzoek....
Na het zien van de eerste jaargang veulens zal de HK-commissie zich wel twee keer bedenken om Spielberg nog voor de verrichting aan te wijzen
Sjoert schreef:Ik ben er maandag niet hoor. Gewoon aan de studie in het ziekenhuis.
Hinke schreef:Sjoert schreef:Ik ben er maandag niet hoor. Gewoon aan de studie in het ziekenhuis.
Oh handig van mij, ik dacht dat je zei dat je heen ging maar je zei alleen dat je benieuwd was naar de springhengsten![]()
Gaan er verder helemaal geen bokkers heen?