Het veulen is er!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 13:58

He tof zeg....nou veel plezier met je veulen Pling Pling Pling Haha! Haha! Haha!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 14:45

Gefeliciteerd, en idd foto's!!!!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 16:33

Gefeliciteerd!! Echt geweldig, zo'n lief klein dartelend veulen Haha! Hoop dat wij onze merrie ook een keer laten dekken, zou wel helemaal geweldig zijn Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25333
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 18:30

Ja, ik heb net de eerste foto's van Lyske opgehaald! Ik heb alleen geen scanner, dus mijn vader mag dit weekend voor mij aan de slag.
Echt geweldig, ik beleefde de hele geboorte nog eens meegemaakt terwijl ik de foto's stond te bekijken in de fotozaak.
Lyske en moeder Tryntje maken het uitstekend, ze drinkt goed, ze plast, ze poept, ze springt in het rond en ze slaapt.

Met Treesje en veulen gaat het minder goed helaas, ze accepteert hem nog steeds niet alsie wil drinken. Dus ieder uur moeten we hem helpen met drinken. Hij is nu ook heel aanhankelijk naar mensen toe, zodra hij een mens ziet, gaat hij hinniken, want hij denkt dat we hem dan weer komen helpen. Als het goed is, zou de dierenarts ook nog komen, maar ik hoor waarschijnlijk vanavond wat hij heeft gezegd. Bianca, de verzorgster van Treesje is helemaal kapot. Ik geloof dat we nu kunstmelk krijgen om Jilles wat bij te voeren, zodat hij iig toch genoeg krijgt. En we moeten wel steeds blijven proberen om hem te laten drinken. Ook kijkt hij of ze misschien een uierontsteking heeft, want het lijkt er op dat Treesje echt pijn heeft. Ik hoop maar dat alles daarmee ook snel goed komt.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 18:37

Gefeliciteerd! En ik hoop dat Treesje snel aan haar veulen went!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:20

Hartelijk gefeliciteerd Party!!

En nu maar hopen dat Treesje ook snel aan haar veulen went!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 12:15

gefeliciflapt. wat leuk twee in een nacht. kun je de rest van de week weer heerlijk slapen.
we willen wel foto's hoor Haha!

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 12:19

gefelicipeerd Haha! vast een heel mooi veulen
wij willen foto's!