Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ingrid85 schreef:Ik twijfel alleen of ze wel groot genoeg voor me wordt. Maar dat blijft altijd een gok he. De moeder van het veulen is 1.66 en Wynton is zelf 1.71. Dus ik hoop dat ze richting de 1.70 komt. Weten jullie misschien ook of Wynton grote of kleine veulens fokt?
ingrid85 schreef:Heb nog geen fotos's op mijn computer, ga ik binnenkort doen en erop zetten. Maar sprakeloos zegt dat het veulen uit een kleine moeder komt met een kort voorbeen!Lees maar.
ingrid85 schreef:Ik heb Nico Witte en Madeleine Vrees vorige week gesproken en hun zeggen dat Wynton 1.71 is en dat staat trouwens ook op zijn afstammelingenrapport.
sprakeloos schreef:ingrid85 schreef:Ik heb Nico Witte en Madeleine Vrees vorige week gesproken en hun zeggen dat Wynton 1.71 is en dat staat trouwens ook op zijn afstammelingenrapport.
Zet de stok er maar naast...
En op zijn verrichtingsrapport staat 1.67 gemeten als 4-jarige..en geloof me, die ontbrekende 4 centimeter komt grotendeels uit de commerciele duim, want veel gegroeid is ie niet meer.
ingrid85 schreef:
Crazyhorse77 schreef:`Jeetje mensen...ze zoekt naar mensen die een veulen van deze hengst hebben en of gaan krijgen...en niet een heel topic over of de hengst nou wel of niet 171 cm is...wat een gedoe!!
ingrid85 schreef:Weten jullie misschien ook of Wynton grote of kleine veulens fokt?