Hengst Orame en Amulet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BeCool

Hengst Orame en Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 17:19

Weten hier mensen iets over de hengst Orame of Amulet?

Groetjes.

Peterina

Re: Hengst Orame en Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 13:15

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 13:25

Orame is een hele vriendelijk hengst.
Zijn jongen zijn verschillend. De ene is wat beknopter de andere mooi langgelijnd. Over het algemeen beschikken ze over voldoende maat. Bij mij in de springles zijn er ook 2 met een Orame. De ene is wat beknopt met een fijne beweging, springen soms wat wisselend maar wel erg voorzichtig. De andere is mooi langgelijnd en heel erg nuchter, ook mooie beweging en springt ook goed.

Wij hebben zelf ook een jonge Orame uit een French Buffet merrie, de moeder was niet bepaald makkelijk. Maar haar jong deze Orame is heel nuchter en vriendelijk doet nog geen vlieg kwaad Lachen

Wulensa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 22:48

Marijkeeee schreef:
Orame is een hele vriendelijk hengst.
Zijn jongen zijn verschillend. De ene is wat beknopter de andere mooi langgelijnd. Over het algemeen beschikken ze over voldoende maat. Bij mij in de springles zijn er ook 2 met een Orame. De ene is wat beknopt met een fijne beweging, springen soms wat wisselend maar wel erg voorzichtig. De andere is mooi langgelijnd en heel erg nuchter, ook mooie beweging en springt ook goed.

Wij hebben zelf ook een jonge Orame uit een French Buffet merrie, de moeder was niet bepaald makkelijk. Maar haar jong deze Orame is heel nuchter en vriendelijk doet nog geen vlieg kwaad Lachen

Kan ik beamen. Wij hebben een 4 jarige Orame merrie op stal staan, onlangs ster geworden. Een mooie, langgelijnde merrie met een heel fijn karakter.