Ik heb een nogal rare vraag voor jullie. Ruim een maand geleden heeft onze shetlandmerrie een prachtig zwart veulentje ter wereld gebracht. Bij de geboorte was ze geheel zwart, maar nu heeft ze ineens witte/beige voetjes? Weet iemand hoe dit komt? Ze kan namelijk niet wit worden ofzo, want haar vader is geheel zwart, en haar moeder is een vos. Niet dat ik het erg vind, wat die 4 wit/beige voetjes zijn hartstikke schattig!
Eigenlijk vind ik het toch wel wat raar, want ik heb het nog nooit eerder gezien... Weet jij hier een antwoord op, of heb je het zelf ook al meegemaakt? Reageer dan in dit toppic. Alvast bedankt, Karen
Dit is heel normaal hoor, dit is de veulenvacht die straks verdwijnt! Zie mijn buurman's shetjes van heel zwart naar muisgrijs en dan weer zwart veranderen!
Dit is heel normaal hoor, dit is de veulenvacht die straks verdwijnt! Zie mijn buurman's shetjes van heel zwart naar muisgrijs en dan weer zwart veranderen!
Ooh haha oké dan Ik had het nog nooit eerder gezien en vroeg me dus toch af hoe het kwam