Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Ik hoop het, want als ze geen bont veulen krijgt moet ze wegHet kan. 50% kans
pintogirl schreef:janderegelaa schreef:Ik hoop het, want als ze geen bont veulen krijgt moet ze wegHet kan. 50% kans
DubbelDun schreef:Dit is geen Paint, dus zijn er ook geen Paint-benamingen van toepassing.
Verder kan ik niet anders zeggen als dat de paardjes er zeer sneu bij lopen (mager e.d).
Peterina schreef:De vermelde hengst is zelfs maar heterozygoot voor bont dus eigenlijk zou je een homozygoot (100%) hengst moeten zoeken zoals als vermeld.
Als je bij de American Paints wilt blijven dan zijn er een paar die in Nederland en Belgie staan en nog meer die in Duitsland staan.
Ik vind het wel kortzichtig om een merrie weg te doen omdat zijn geen bonte veulens geeft!Het is niet haar schuld maar de schuld van de EIGENAAR omdat die heeft niet genoeg voorkennis van fokken om te weten welke hengst hij/zij moet gebruiken om te krijgen wat hij/zij wilt!!!
Feroza_W schreef:Peterina schreef:De vermelde hengst is zelfs maar heterozygoot voor bont dus eigenlijk zou je een homozygoot (100%) hengst moeten zoeken zoals als vermeld.
Als je bij de American Paints wilt blijven dan zijn er een paar die in Nederland en Belgie staan en nog meer die in Duitsland staan.
Ik vind het wel kortzichtig om een merrie weg te doen omdat zijn geen bonte veulens geeft!Het is niet haar schuld maar de schuld van de EIGENAAR omdat die heeft niet genoeg voorkennis van fokken om te weten welke hengst hij/zij moet gebruiken om te krijgen wat hij/zij wilt!!!
Aan de andere kant misschien voor het paard maar beter als die een andere baas krijgt. Ze is nu in principe al afgedankt