Wie kan mij iets vertellen over Sandro Hit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 22:32

SuzanneH schreef:
Hi Gribaldifan,
heb jij niet die foto's van de Diamond Hit uit Elana van afgelopen winter ? Vond ik een heel chique veulen. Ik ben niet zo sterk met foto"s uploaden enzo, misschien dat jij er nog een hebt ?

Ik zal eens kijken of ik die kan vinden maar dat was idd een heel mooi beest. Was een donkerbruin merrie veulen uit dezelfde stam als de gribaldi van sjuimpje.

Sultan x porter

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:35

Citaat:
Tja niet met van die simpele merries nee, toch zijn er ook hele leuke dimond hit veulens waarvan ik er enkele heb mogen zien! Die veulens weerhouden mij er zeker niet van om met die hengst te dekken. In tegenstelling moedigens zij mij juist aan. Zo zie je maar, het is maar net welke veulens je treft! En je moet natuurlijk de combinatie met de merrie niet vergeten. De diamond hits die ik ken komen uit merries met een goede stam.


Gribaldifan Huilen

We hadden over SANDRO HIT Boos!
Je moet eens het hele verhaal een keer volgen en dan pas antwoorden.
i.p.v. wat uit Misselijk

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 20:32

Goed we hadden het over Sandro Hit. En laat ik daar nu eens een paard van in traininig hebben. Het is een Sandro Hit x Accent 2 ( ofzo ) Hier even een foto. Maar hij heeft super bewegingen. Ik rijdt hem nu een tijdje en hij gaat gewoon super lopen! Hier even een foto van hem.


Afbeelding



Tamaar

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:59

Leuk, Akzent II is nu ook niet de minste: bv. Deniro= Donnerhall X Akzent II.
Ik heb ook een super Sandro Hit veulen gehad vorig jaar.
De vraag ging over beweging toevoegen, dan zijn er gewoon hengsten die beter geplaatst zijn.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 00:46

Metellica schreef:
Goed we hadden het over Sandro Hit. En laat ik daar nu eens een paard van in traininig hebben. Het is een Sandro Hit x Accent 2 ( ofzo ) Hier even een foto. Maar hij heeft super bewegingen. Ik rijdt hem nu een tijdje en hij gaat gewoon super lopen! Hier even een foto van hem.


Afbeelding



Tamaar

Heeft dit paard geen gebrek?? Heeft te koop op marktplaats gestaan, kan dat?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 10:30

Ja hij heeft wel een gebrek aan zijn voobeen. Maar daar is op het moment nog niets van te merken. Als je maar goed met hem om blijft gaan.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:52

Heb je geen actiefoto's van hem?

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:55

Citaat:
Heb je geen actiefoto's van hem?


Oh je wil zien of hij regelmatig loopt. *LOL*

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 13:05

Ja, tuurlijk, op een foto kan je dat heel goed zijn zoals je zelf ook wel weet Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 13:40

Ik heb vorig jaar nog voor dat diertje gebeld,
er werd niet gezegd dat hij een gebrek had Verward
Ben ik niet zo van gediend als je een prijs noemt moet je ook open kaart spelen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 14:14

Aksent, zat die ook niet in Rusty van Ulla Salzgeber?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:57

Kan kloppen sjuimpje! Wij weten pas sinds een paar weken terug wat hij heeft. Dus....eerst even afwachten voordat je reageert...

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:59

Kan kloppen sjuimpje! Wij weten pas sinds een paar weken terug wat hij precies heeft. Dus....eerst even afwachten voordat je reageert...en diegene die in de tussentijd zijn geweest weten dat ook niet. Maar diegene die tussen nu en paar weken geleden zijn geweest is nu eerlijk tegen gezegt wat hij heeft. Er word wel degelijk eerlijk naar dat paard gekeken. Paardje word als het goed is niet meer verkocht en blijft bij ons zodat ik hem gewoon blijven rijen...don t worry be happy...

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 10:45

[quote="Metellica"]Kan kloppen sjuimpje! Wij weten pas sinds een paar weken terug wat hij precies heeft. Dus....eerst even afwachten voordat je reageert...en diegene die in de tussentijd zijn geweest weten dat ook niet. Maar diegene die tussen nu en paar weken geleden zijn geweest is nu eerlijk tegen gezegt wat hij heeft. Er word wel degelijk eerlijk naar dat paard gekeken. Paardje word als het goed is niet meer verkocht en blijft bij ons zodat ik hem gewoon blijven rijen...don t worry be happy...[/quote
Uhm tja als je de advertentie goed leest kun je dat eruithalen.
Daarom heb ik ook niet gereageerd. Zo is dat met veel paarden het geval. Echt zonde want het is een chique paard!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:28

Precies GribaldiFAN! Jij begrijpt het! Het paard heeft altijd als recreatie paard te koop gestaan, en nooit anders! De meeste kunnen ook zelf wel bedenken dat als een Sandro Hit als recreatie paard te koop staat, dat er dan niet iets helemaal klopt! En het is zeker jammer....want hij is om te kwijlen Haha!