prijs voor veulen zonder papieren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 20:03

Vonneke het blijft een warrig verhaal. Eerst zeg je dat het waarschijnlijk een afstammeling van Lux is, dan zeg je dat ze uit Polen komt Verward

Hoe weet jij zo zeker dat het geen afgekeurd paard kan zijn? Er zijn meer punten waarop een paard afgekeurd kan worden dan alleen op de foto's van de voeten!

Vroeger was het zichtbaar als een paard door de verzekering werd overgenomen en er een duidelijke A op werd gebrand.
Naar aanleiding hiervan zie [VMR] Wat vervangt het A-brandmerk nu?

Maar afgezien daarvan, niet alle paarden zijn verzekerd, en veel paarden die iets mankeren komen in de gewone handel terecht! Geen lelijkere handel dan de handel in auto's en paarden!!!!!!

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:17

Citaat:
Geen lelijkere handel dan de handel in auto's en paarden!!!!!!
Wij zijn een hele eerlijke autohandelaar dus er zullen ook wel eerlijke paardenhandelaren zijn Tong uitsteken

Ik weet niet wat je voor het veulen kunt vragen Vonneke. Ik zou even afwachten wat er uitkomt, misschien kan het diertje wel fantastisch lopen en ben je het zo kwijt. Maar er kan ook een foeilelijk veulen uitkomen wat belabberd op de benen staat en dat kun je misschien aan de straatstenen niet kwijt. Ik zou dus gewoon even afwachten(merrie/hengstje scheelt ook in de prijs)...