WELSH COB

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shardy
Berichten: 20
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Werkendam

WELSH COB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 15:37

Ik ben sinds twee maanden de trotse eigenaresse Haha! van echte welsh cob genaamd Westelaars Samantha's Pandora oftewel Pandora.
Haar vader is thordon parc prince. Nu ben ik benieuwd of er hier op bokt nog meer mensen zijn met en afstammeling van thordon parc prince, of die een welsh cob hebben. Ze moet namelijk volgend jaar mei/juni naar haar merie keuring en dat is voor mij de eerste keer dat ik met een paard naar de keuring ga dus Verward help wie kan mij vertellen hoe zoeits in zijn werk gaat


MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:58

Ik ga zelf ook met de cobs naar keuringen en rond april staat er in het welshnieuws een inschrijfformulier voor de keuringen.
Je moet lid zijn van het stamboek en de pony moet op jouw naam geregistreerd staan.

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 11:20

hoi!!

Ik kom vlak bij je uit de buurt, ik heb altijd in werkendam gewoond en ik woon nu in almkerk. Ik heb vroeger altijd welsh cobs verzorgd, op een fokkerij van welsh cobs. ik ken thorndon park prince best wel goed, het is een keigave hengst! Hij heeft een goede beweging en heel veel massa, dat vererft hij heel goed.

groetjes Dian!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 11:52

Wij hebben zelf ook 2 welsh cobs...of Welsh C..en wij zullen volgend jaar ook wel naar de keuring gaan met hun....In De Strengen (paardenblad) staan meestal de inschrijvingen voor keuringen...
Als je nog iets wil weten over keuringsklaar maken enz..moet je maar even een PB sturen..ik zal je het dan wel uitleggen..want ik maak meestal onze paarden ook klaar voor de keuring

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:53

Ik heb wel een Welshcob (Pentrefelin Telynor x Degla Classy Lady). En nog 4 verzorgCobs, maar geen van allen van ThordonParc Prince.
Wij gaan volgend jaar misschien met een jaarling (v. Sparkling Boy) naar de keuring.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:55

Sinds kort ben ik dus mede-eigenaresse van Rijthof's Duke, een Welsh Cob hengstveulen, waarschijnlijk gaan we er ook nog wel mee naar de keuring komende zomer. Zijn vader is Ruska Mister Pearly King.

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:57

Jazz en quinfor zijn oude bekenden van mij. Dit waren twee van de cobs die van Theo Pauw zijn geweest..... In een woord GEWELDIGE dieren

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 00:15

Buster schreef:
Sinds kort ben ik dus mede-eigenaresse van Rijthof's Duke, een Welsh Cob hengstveulen, waarschijnlijk gaan we er ook nog wel mee naar de keuring komende zomer. Zijn vader is Ruska Mister Pearly King.


He ik ken een merrie Rijthof's Gwennith.. familie misschien??

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 00:20

Heb de hengst vorig jaar gezien. Misschien wil de hengstenhouder hem tegen een vergoeding wel voor je voorbrengen op de keuring. Hij zal willen dat het product hoog scoort en voorbrengen is nog wel een kunst.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers