Now or Never M en zoon op staatstoeterij Hannover!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Now or Never M en zoon op staatstoeterij Hannover!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 10:36

Now or never M (v. Voltaire) is goedgekeurd door de staatstoeterij in/van Hannover, kortom, voor het Hannoveraanse stamboek en zijn zoon (Now or Never M x Saros xx x Amor) is door de keuring heen en staat daar voor zijn honderd dagen test.
Het zijn de eerste nederlandse hengsten die daar toegelaten zijn. (Ze voeren natuurlijk ook niet heel veel Nederlands bloed).
Ik vind het zo fijn voor de fokker, dat hij nu eindelijk de erkenning krijgt die hij verdient, want hij fokt gewoon hele goede paarden, maar echt erkenning bleef uit.
Ja, nu wil bijna elke hengstenboer Now or Never M wel hebben, maar nu zijn ze te laat.
Ahum, is het nog nodig om te zeggen dat Jesper van deze zelfde fokker komt Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 11:41

Hé wat leuk!

Now or Never M staat op mijn lijstje voor het geval ik het ooit in mijn kop krijg om Kaminka te laten dekken. Ze heeft al eens een veulen van Voltaire gehad, schijnt er leuk te springen, dus dat bloed past wel.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 17:08

Er is nog 1 fokker in Nederland die het sperma verkoopt, ik weet niet meer precies welke maar kan dat zo voor je navragen indien nodig. Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 17:24

Blijft hij verder dan niet ter dekking staan in Nederland? Dat zou toch zonde zijn!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 00:01

Now or Never is gewoon een prachtig paard zowel om te zien als qua talent. Ben benieuwd wat ie gaat doen voor het Duitse stamboek.