volgend jaar tinkerkeuring, wat nu te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

volgend jaar tinkerkeuring, wat nu te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 00:03

Volgend jaar willen we met Shakyra naar de tinkerkeuring (NST), ik hoorde alleen dat ik mezelf via de site www.tinkerstamboek.nl in moet schrijven, want dat moet zoveel maanden voor de keuring gedaan zijn ofzo?

Zijn de kosten hiervan zonder het maandblad? En hoe zit dat met dat maandblad, ben je verplicht ook daar lid van te worden?

Hoe zit dat verder met inschrijven voor een keuring?
Omdat dit allemaal nieuw voor me is, hoop ik dat er mensen zijn die antwoord op m'n vragen kunnen gaven.
Alvast heel erg bedankt!

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 12:13

Heeey
Je moet lid zijn van het stamboek om mee te kunnen gaan naar een keuring, dus inderdaad via de site lid worden en daarna wijst het zich allemaal vanzelf, in het blad staan namelijk de inschrijvingen, je kan het ook per mail, of wat dan ook doen, maar je moet wel lid zijn! als je daar mee begint, kunnen ze je alle vragen die je hebt beantwoorden!~

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 13:18

jaarlijks kost het lidmaatschap ongeveer 40 euro en in schrijfgeld is 11 euro dit is dus eenmalig. om naar de keuring t egaan ben je ook weer 30 euro kwijt (als ik t me goed herinner). en als jij volgend jaar al wil gaan moet je alsnog een 2e keer gaan als ze 3 jaar of ouder is om echt opgenomen te worden in het stamboek aangezien dta pas kan vanaf 3 jaar. misschien kan ej dus beter nog een jaartje wachten met inschrijven en pas als shakira een jaartje ouder is gaan zodat je maar 1 keer gaat voor stamboek opname. verder als je lid bent van het stamboek krijg je automagisch 4 keer per jaar de battie en af en toe een nieuwsbrief

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 18:21

bedankt voor jullie reacties, we kunnen inderdaad beter nog een jaartje wachten dan!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:28

En als je wat langer wacht is ze natuurlijk ook beter (en vast ook mooier) ontwikkeld qua (spier)bouw en beter volgroeid. Ik ben wel deze zomer gegaan toen Fayette 2 was maar ja, ik kon niet langer wachten Haha! Maar over een jaartje of 2-3 wil ik dus ook weer gaan, dan is Fayette wat beter uitgegroeid, heeft ze wat spieren ontwikkeld van het rijden en hopelijk haalt ze dan weer een 1e premie. Dan laten dekken door een leuke hengst en hoopvol wachten wat voor'n mooi veulen eruit komt Lachen Ik was trouwens aan de keuring in totaal zo'n 60 euro kwijt maar dat was inclusief het keuren (ik meen 25 euro voor een 2jarige) en 35 euro voor chippen en paspoort. Cynthia heeft voor Lowara volgens mij 30 euro betaald (volwassen merrie).