Mijn haflingertje, de vader

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50129
Geregistreerd: 06-12-02

Mijn haflingertje, de vader

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 21:09

Hoi!

Ik heb een dochter van de haflingerhengst Strizzy v.d. Heksenketel. Ik weet niet of hier iemand is die hem kent, of die meer info over hem heeft, maar ik wil graag weten hoe hij is van karakter enzo, en ik vind het gewoon leuk om te weten. De moeder van Leontien ken ik al, die is nl mijn verzorgpony. Maar HAAR vader Starwin, kent iemand die ook? Ik zal het heel leuk vinden als iemand meer weet,

alvast, TANX!

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 15:45

Ik heb ook een haflinger en haar vader is Star, Star is ookd e vader van strizzi, Strizzi is dus een halfbroertje van dei van mij(beetje vaag gezegd Bloos ) Van Starwin ken ik een zoon, das een paard van een kennis van mij. Dat beesie is best eigewijs, gewoon haflinger dus Tong uitsteken
Voorderest weet ik nie echt wat over ze.

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:43

Hier wat info Lachen de foto van Strizzi zal ik zo even scannen!


Strizzi v/d Heksenketel Hf. K. 131
stokmaat 1,44 m.
geboren 26-01-1998

V.Star HF. K. 105
M. Myrtle Hf. K. 2188 ster

Strizzi werd met een eerste premie goedgekeurd. Deze alom gerespecteerde hengst staat bekend als een goede vererver, waarvan dan ook jaarlijks vele keuringstoppers hooggeplaatst staan op de provinciale keuringen en fokdagen. Deze goedsoortige hengst beschikt over een uitmuntende stap en draf. Dat Strizzi een goed gebruikspaard is heeft hij laten zien door een A certificaat te behalen op de I.B.O.P. proef.

Vorig jaar werd hij reseve kampioen in de rubriek "Hengsten onder het zadel" op de Eliteshow te Giesbeek.

Strizzi is zowel in Nederland als ook in Oostenrijk goedgekeurd. In 2001 werd zijn goedkeuring verlengd met 4 jaar.

Afbeelding
Starwin Hf.K.136
Geboren: 6-5-1989
Stokmaat: 1.47m, 19/16% Arab. bloed
Eig: JMP Manders, Lieshout

v. Stefan van het Hout, Hf.K.92
vv. Status Hf.K.69
vm. Sonja (ster) Hf.K.1883

m. Adriana van de Molens, Hf.K.1597

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 19:05

Strizzi van de Heksenketel is ook de vader van mijn haflinger!!
Ik vind Strizzi echt een top hengst hoe hij eruit ziet, echt een stoer beestje
Bij ons op de club staan de 'Strizzi's' ook bekend om dat ze heel nieuwsgierig zijn en vaak goed kunnen springen.

Leo

Berichten: 50129
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 20:56

Heeel erg bedankt alvast! Mijn haffie is ook heel nieuwsgierig, lekker eigenwijs en ze kan ook druk zijn. Maar ze is jong, en ZEKER niet gemeen!!!!!! Ze schrikt ook nergens voor terug, ze is gewoon m'n liefie!