Het is opvallend hoeveel reacties er geplaatst worden bij de zwarte veulentjes tov de bruine en vooral vos veulens.....

EEN GOED PAARD HEEFT TOCH GEEN KLEUR !!

Of .....vinden jullie wel ??
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Soet schreef:ahWellicht is de titel van de ene wat spectaculairder dan van de andere oid.
[***] schreef:Tssss...
Ik vind een glimmende rode vos veel mooier dan een verbleekte zwarte, maar heb allebei op stal. Had vorig jaar ook een vos veulen maar toch heel veel reakties op gehad hoor.
misterA schreef:[***] schreef:Tssss...
Ik vind een glimmende rode vos veel mooier dan een verbleekte zwarte, maar heb allebei op stal. Had vorig jaar ook een vos veulen maar toch heel veel reakties op gehad hoor.
En vind je een verbleekte vos ook mooier dan een glimmende zwarte?
amaze schreef:Je zou het bijna denken!
Het is opvallend hoeveel reacties er geplaatst worden bij de zwarte veulentjes tov de bruine en vooral vos veulens.....en ik kan het weten omdat ik een vos veulentje heb en er speciaal op gelet heb
..zielig he?
![]()
EEN GOED PAARD HEEFT TOCH GEEN KLEUR !!![]()
Of .....vinden jullie wel ??
Viennanova schreef:Om heel eerlijk te zijn....viel mijn vos me juist op in de stal van haar fokker, omdat ze een vos is met vier hoge witte benen en een bles...ik ben gek van aftekeningen. Echter, mijn vorige paarden waren bruin en zwart (met weinig aftekeningen). Als ik die drie vergelijk, is de vos echt de blikvanger.
Wie zei dat ook al weer, in de IDS? Was dat niet de fokker van Charites? Als Anky verslagen wordt, is het (bijna) altijd door een vos....denk daar maar eens over na.