Ik wil dit najaar met mijn 3-jarige gaan in de hoop haar Keur te krijgen. Wie nog meer?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zeanine schreef:Ik ga waarschijnlijk met een zesjarige voorlopig keur merrie om zo te proberen het keurpredikaat te bemachtigen. Ik ga spring IBOP doen in tolbert.
Vajramani schreef:zeanine schreef:Ik ga waarschijnlijk met een zesjarige voorlopig keur merrie om zo te proberen het keurpredikaat te bemachtigen. Ik ga spring IBOP doen in tolbert.
Ik ook, eveneens een zesjarige merrie die voorlopig keur is. Allen dan dressuur in Tolbert.
zeanine schreef:Is dat de merrie in je onderschrift die M2 dressuur is? Dan hoef je toch geen IBOP meer te doen? Volgens mij heb je dan het keurpredikaat al via de sport gehaald, of vergis ik me nu?
Suelza schreef:zeanine schreef:Is dat de merrie in je onderschrift die M2 dressuur is? Dan hoef je toch geen IBOP meer te doen? Volgens mij heb je dan het keurpredikaat al via de sport gehaald, of vergis ik me nu?
Je vergist je. Het is Z1 + 5 voor het keurpredikaat en Z2 + ? voor prestatie.
Zitah schreef:Zijn er al data bekend? Ik wil ook graag meedoen.
Suelza schreef:Zitah schreef:Zijn er al data bekend? Ik wil ook graag meedoen.
Nee, nog niet. Ik kreeg van de week een mail binnen van het KWPN. De data en locaties zijn vooralsnog niet bekend.
vossie schreef:Ik ga met een vierjarige Polansky de Ibop rijden, zodat ze hopelijk het sterpredikaat verdient. Ze liet zich op de stamboekkeuring erg slecht zien![]()
Extrieur was ruim voldoende, er werd aangeraden haar de Ibop te laten lopen, omdat ze in de kooi veel te veel spanning had. Ik ga wrs naar Didam, nog meer mensen die daar heen gaan?
vossie schreef:Zijn hier mensen die ervaring met de Ibop hebben, ik niet nl?? Kan ik mijn paard zelf voorrijden of is het beter om dat door een prof te laten doen?
vossie schreef:Zijn hier mensen die ervaring met de Ibop hebben, ik niet nl?? Kan ik mijn paard zelf voorrijden of is het beter om dat door een prof te laten doen?