Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
happyhorse schreef:Bedoel je maestro van stal belvedere?
happyhorse schreef:Dat weet ik niet.
Maar ik heb daar vorig jaar stage gelopen.
En ik heb hem dus gezien ook gepoest en in de stapmolen gezet enz die klusjes.
EN was echt een super leuke mooie rustige hengst!
sarino schreef:Gaat het hier over de maestro van de Dalhoeve??
Op de show werd hij namelijk niet getoond omdat hij net een koliekaanval had gehad en ze hem wouden sparen voor het verkort verrichtingsonderzoek dat hij moet lopen voor het KWPN.
Rianne schreef:Ja, ik heb hier een folder van hem liggen van de hengstenshow, daar werd hij idd niet getoond, ik heb gevraagd om een dvd tot nu toe helaas nog geen reactie gehad. Ik zou hem graag in het "echt" willen zien bewegen aangezien het wel een barok paard is.
@ Happyhorse; Het karakter is dus wel heel goed? als ik dat zo begrijp... Weet jij of hij rillerig is netzoals de jazzen of juist relaxed?
Alvast bedankt!
Skippy01 schreef:ben ik nou gek of zie ik een springgefokt dressuurpaard?
is echt een gaaf paard dat wel, ik zie echt een dressuurbouw, maar er zit een hoop springbloed achter geloof ik...
Skippy01 schreef:ben ik nou gek of zie ik een springgefokt dressuurpaard?
is echt een gaaf paard dat wel, ik zie echt een dressuurbouw, maar er zit een hoop springbloed achter geloof ik...
Pipo schreef:Skippy01 schreef:ben ik nou gek of zie ik een springgefokt dressuurpaard?
Jij bent gek, want de betere dressuurpaarden zijn allemaal springgefokt.
Pipo schreef:Skippy01 schreef:ben ik nou gek of zie ik een springgefokt dressuurpaard?
Jij bent gek, want de betere dressuurpaarden zijn allemaal springgefokt.
arie53 schreef:Spring -en dressuurgefokt is onzin.
senna9 schreef:Ik heb een aantal jaren getraind met mijn paard bij belverdere waar Maestro staat.
Hij is bloed mooi en waanzinnig in het werk.
En het zou gek moeten lopen wil ie op karakter niet goedgekeurd worden.Hij is de 27ste aangeboden voor de verkorte test ivm een koliek operatie.
Enne een super afstammeling !!
Groetjes Senna
MissHIS schreef:Ik zou hem zelf in elk geval niet zo snel gebruiken bij merries met Ferro-bloed, ivm korte voorbeen.