Torrero

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

koetje

Torrero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 12:00

Ik heb vandaag toch weer iets leuks ontdekt, ik ben vandaag naar mijn stageadres geweest( stal nooitgedacht ), en die man vroeg dus zo wat voor paarden wij hadden en de afstamming, die merrie van ons is een eusebio X torrero hele aparte afstamming. en toen zei mijn moeder zo van ja wara torrero ergens loopt weten we niet en we kunnen er nergens wat over vinden. die man werd ineens heel blij, en zegt van zal ik eens laten zien waar die hengst is? toen pakte hij en oud fotoboek, en wie stond daarin, juist Torrero!! hij heeft torrero gefokt enzo, en die hengst is niet lang in nederland geweest, maar toch lopen er enkele afstammingen va hem hier rond, waarvan wij er 1 hebben! die man was wel blij dat we een paard hadden waar zijn bloed in zat! haha toch wel leuk dat ik dit vandaag weer heb ontdekt.

P"S ALS ER IEMAND FOTO"S VAN HEM HEEFT, WIL JE ZE MIJ STUREN WANT IK HEB NOG MAAR ZEER WEINIG VAN HEM.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 18:54

Ja Gert Jan Griemelink is altijd heel blij als iemand iets met zijn paarden heeft Torero was van Onyx SF. Zie de topic over nooitgedacht daar wordt ook veel over de merriestam verteld. En over hun fokker die inderdaad een "portret" is, in de goede zin des woords bedoeld. Als goed met hem kan opschiten kan je veel leren, dat is zeker
succes

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

koetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 18:33

ja ik kan inderdaad heel goed met hem opschieten, en ik denk dat ik er zeker veel van kan leren.
ik heb vandaag stage gelopen bij stal nooitgedacht, en ik werd na het voere al aan het longeren en rijden gezet, ik heb een fijne merrie gereden en 3 jonge hengstjes. dat was zeker wel leuk.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie