zondag naar fred vlaar(fokker crack c)!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

zondag naar fred vlaar(fokker crack c)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 21:31

we zoeken nog opfok voor onze hengst voor als we hem wel houden,en via via kwamen we bij hem,klonk heel aardig en we gaan zondag dus kijken.

ze staan daar in groepjes van 6,s'winters uitloopstal en om de dag in trainingsmolen en zomers weidegang,ben benieuwd.

iemand ervaring met deze stal,het heet stoeterij het centrum in wijdenes.

greeetz n

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:00

ik denk toch dat dit bij vraag maar raak hoort...

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:04

Ja! ik woon er dus ongeveer een paar 100 meter vandaan,en ik kom er ook vaak om te lessen. Wat wil je weten zou ik zeggen! Wij brengen er altijd onze merries heen om te laten dekken,en voorheen ook om ze zadelmak te maken. Ik vind het een erg goede stal. Het is trouwens ook de fokker van mijn paardje! (Olivia Madame C )

Hij had dit jaar trouwens twee merries in de finale op de keuring in Ermelo! Een ervan werd derde en de andere zevende (weet ik niet zeker).
Best goede resultaten! Al heeft dat natuurlijk niet zo heel veel met de opfok te maken,maar wel voor een gedeelte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 23:56

Leuk, klinkt goed allemaal. Het is best lastig om een goed opfokadres te vinden voor je jonge dieren.

Mijn eerste paard Levi's kwam overigens ook van t Centrum. Van Haydn uit Gelita II (zeus x amor)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 10:25

Ik ben er wel eens geweest, en een kennis van mij dekt altijd met Krack C of nakomelingen. Hij heeft vast goede ervaringen, anders bleef hij geen zaken doen met Fred Vlaar. Hij heeft daar vroeger ook een paar jonge paarden laten inrijden.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 10:54

Ik ben lid van de rijvereniging de Centrumruiters.

Mijn buurvrouw heeft een jaar geleden een veulen gekocht
bij Fred Vlaar, ook een afstammeling van Krack C.
Uneal zo heet de inmiddels jaarling staat nu in de opfok
bij Fred. Ze staan met een grote groep op een weiland bij
Midden Beemster.
volgens mij komen ze in oktober met z'n allen binnen en
gaan dan een uitloopstal in met z'n allen. *LOL*

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 11:51

Klinkt goed *LOL* . Beweging is heel goed voor jonge paarden en er is ook niets leukers voor de paarden dan dat ze met hun allen in een groep lopen *LOL* . Als wij dit jaar Vilmar houden dan doen we hem 3 jaar naar Polen voor de opfok..Ook in een grote groep op heel veel hectaren land Vingers aflikken Zal hij wel leuk vinden Haha! .

Neeltje

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 12:24

hij heeft 2 hengstveulens van ons gekocht, was wel grappig. Het is echt zo'n hollander (makkelijke prater, grote bek Knipoog ). Hij is weinig gecharmeerd van Ferro-nafok, maar wel helemaal gek met Redford (Krack C x Ferro).....