Hors La Loi afstammelingen?

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Syllie

Hors La Loi afstammelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 10:13

Hey,

Ik ben benieuwd naar Hors La Loi II afstammelingen, wij hebben twee Hors La Loi's.

Een bruin merrie (jaarling) (Unique Dancer N) met alleen een kolletje (Hors La Loi II x Calando I x Ladalco).
En een bruin hengstenveulen ( V.I.P. N) met een bles en rond om witte benen (Hors La Loi II x Calando I x Ladalco)

Zoals je ziet zijn is V.I.P. een volle broer van Unique Dancer, dus das wel gaaf!

Als jullie foto's willen zien, zal ik ze er de volgende keer opzetten.

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:34

Ken zijn papa wel erg goed. De meeste veullies van hem zijn vos met heel veel wit en niet al te makkelijk. (net als papa)

Ik ken wel een heeeeeele grote, een donkerbruine uit een Jimtown moeder....hij geeft wel meer maat dan hij zelf heeft.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:48

een echte springer, maar op de hengstenshow bij van Uytert dit jaar had hij toch een paar nakomelingen die ook best bewogen. Verder kan ik er niks over zeggen.
Suzanne wat was de moedersvader ook alweer van die 2-jarige hengst die daar liep? Die had ook al meerdere eigenaren, wat een supertwenter.

Shazney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 08:40

Wij hebben een veulen en een 2 jarige nakomeling van Hors La Loi op stal. Kan nou niet echt zeggen dat we staan te juichen zodra die naam genoemd word... Moet eerlijk zijn dat als we Kyra met hem tegenkomen op concours dat we er dan heeeeel ver uit de buurt blijven. Maar qua bewegen en exterieur vind ik het wel een heel leuk paard. Alleen een ontzettend rot karakter.

Groetjes, José.

Syllie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 16:16

Hey jongens,

Thnks voor jullie reakties! Het merrietje (nou ja, merrietje) is ook al behoorlijk groot, ze had ook super lange benen nadat ze geboren was. Haar gedrag vind ik echt super, maar ze hecht zich niet snel aan andere personen. Maar voor mij is ze super braaf, misschien komt dat omdat ze meer van de moeder heeft? En ik heb ook meteen veel gedaan met haar toen ze geboren was, zoals de moeder poetsen en dan kijken of zij dat ook wil. Dus ze is wel opgevoed, net als het veulen van dit jaar.

Het hengstje is wel wat brutaler maar ook hij gedraagt zich goed dus... ik weet het ook niet. Hem vind ik wel wat meer van hors la loi II zelf hebben. Hij is ook niet overdreven groot hor!

Ik heb Hors La Loi II gezien onder Kyra bij de hengstenshow van Van Uytert en het is wel een paard met uitstraling. Onder het zadel gedroeg hij zich wel maar aan de hand niet zo. Geloof dat de meeste (dek) hengsten wel een beetje kapsones hebben of niet? Ze weten tenslotte toch dat ze enigzins belangrijk zijn zover ze dat in ieder geval kunnen weten.

xxxies
Syllie

P.S. hier nog een paar foto's van Unique Dancer, het merrietje (jaarling inmiddels op de foto nog maar een paar weken oud) en V.I.P., het hengstenveulen.

Dit is Unique Dancer:
[/img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12520[img]

[/img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12523[img]

Dit is V.I.P.:
[/img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12525[img]

[/img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12526[img]
[/img]

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 17:44

Even je img omdraaien. De [img] eerst en dan de [/img].............

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Syllie

Foto's van de hors la loi II afstammelingen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 15:20

Sorry,

Normaal gaat het goed maar nu dus ff niet!!

De eerste twee foto's zijn van Unique Dancer N, het merrietje van nu dik een jaar oud. Op foto 1 pas een dag oud en op foto twee een week oud.
De laatste twee foto's zijn van V.I.P. N, het hengstje van dit jaar. En op foto 1 nog geen dag oud en op foto twee een week oud. Ik had trouwens gezegd dat het hengstje rondom witte benen had maar ik bedoelde dat alleen z'n achterbenen wit waren en ook op precies dezelfde hoogte ophouden (het witte dan hé).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik hoor wel wat jullie d'r van vinden, wij zijn er in ieder geval super trots op!

xxxies
Syllie

Syllie

Heeft er dan niemand hors la loi afstammelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 14:03

Ik kan me toch haast niet voorstellen dat wij ongeveer de enige zijn met hors la loi II afstammelingen! Wie van jullie heeft er ook een hors la loi II?

xxxies
Syllie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie