Limbo en/of Faldo???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shazney

Berichten: 44
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Helmond

Limbo en/of Faldo???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 21:29

Heeft iemand misschien informatie en/of foto's voor mij van de hengsten Limbo en Faldo?
Ik heb een 3 jarige d. bruin bonte Limbo hengst gereden (Richard HR), en was daar ontzettend van onder de indruk. Toen ik er voor het eerst op stapte was ie 2 weken onder het zadel, kende dus eigenlijk practisch niks. Wist al wel zijn lichaam en hoofd goed te dragen en hij was verschrikkelijk nieuwsgierig. Ik heb hem 3 maanden verder gereden en op het eind kon ie al ontzettend veel voor zo'n jong dier. Ik kon er zelfs mee buiten rijden, langs al die tractor en vrachtwagens. Uiteindelijk is hij verkocht aan mensen uit Engeland, die elk jaar hier naar Nederland komen om zo'n 15 tot 20 paarden te kopen en ze vervolgens weer door te verkopen. Ik weet alleen dat die mensen vlakbij London wonen, en 'mijn Richard' is allang weer doorverkocht. Maar als iemand info heeft over de hengst of misschien wel over 'mijn hengst' laat het me dan even weten.
Verder heb ik ook nog een Faldo gereden. Klein, snel en eigenwijs dingetje. Vos met grote bles en 3 witte benen en 1 wit voetje. Nu 6 jaar waarschijnlijk, en een ruin.Hij stond bij ons op stal omdat ie verkocht moest worden. Als er dan mensen voor waren, gingen ze ook alweer snel want hij weigerde simpelweg te draven. Haha. Ik kon er alles mee, kloom er onder door, reed er zonder zadel op, maar het was wel echt een hittepetit. Ik geloof dat ie van mensen was uit Meppel.
Van de hengst Faldo geloof ik dat ie gereden word door Albert Zoer.
Ook hiervan is elke vorm van info (*D) welkom, van het paardje dat ik reed en van de hengst.
Alvast bedankt.

Groetjes, José.


hillary6
Berichten: 176
Geregistreerd: 15-07-02

Re: Limbo en/of Faldo???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 22:17

moi ik heb wel info over licihn faldo kigali en zo nog meer klopt dat albert er op rijd ehm ik heb in fo een kalender die kan ik je wel sture wwat is je adres

Shazney

Berichten: 44
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 08:54

Ja, Albert Zoer rijd op hem. Mijn adres stuur ik je in een BPtje
Laatst bijgewerkt door Shazney op 28-08-02 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Groetjes, José.

Shazney

Berichten: 44
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 08:54

Of een mailtje, moet even kijke hoe dat werkt...

Groetjes, José.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers