Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarpeDiem schreef:Leuk, nourejev is bij mij om de hoek gefokt en geboren
Ben benieuwd hoe hij het verder gaat doen in de sport.
Miss_m schreef:Leuk voor hem![]()
Citaat:Medaille-ruiter ponyteam op weg naar junioren
Laurens Sliepenbeek heeft samen met S&A stables de KWPN hengst Nourejev gekocht. Laurens was eerder al zeer succesvol met zijn pony Hoby waarmee hij lid was van het Nederlands ponyteam en vele successen boekte. Hoby heeft een nieuwe amazone, voor hem is de overstap naar de paarden gekomen.
KWPN-hengst Nourejev was onder Edward Gal zeer succesvol in de lichte tour op tal van nationale en internationale wedstrijden. Zo won hij in Oostenrijk CDI Achleiten, Jumping Amsterdam, het prestigieuze Aken en nog vele andere concoursen. Nourejev was al die jaren in eigendom van Sietse van Dellen.
Laurens Sliepenbeek: "Ik ben erg blij met Nourejev. Hij is heel goed opgeleid door Edward Gal en ik kan heel veel van dit paard leren. We moeten natuurlijk nog een combinatie gaan vormen, maar ik hoop dat ik snel de ring in kan met hem. Met de hulp van mijn vaste trainers Hans en Cora Arends, maar ook met hulp van Nicole Werner, die Nourejev door en door kent, zal dat zeker gauw gaan lukken!"
Wie weet wordt Nourejev na Paddox wel de volgende KWPN-hengst in een succesvol junioren-team in 2007...
Sammie schreef:Wat is er mis met zijn leeftijd?
youngster schreef:Leuk voor hem!
Ik denk dat we nog veel van Laurens gaan horen! Echt een topper in de dop
Lijkt me duidelijk..Citaat:Wie weet wordt Nourejev na Paddox wel de volgende KWPN-hengst in een succesvol junioren-team in 2007...
petraaken schreef:Tja is nu de vraag blijft ie hengst of gaan de ballen eraf?