info gezocht over Numero Uno

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zwelgje

info gezocht over Numero Uno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 09:39

Heeft iemand iets meer info over deze hengst. Ik vind hem super gaaf en ik ben er over aan het denken om hem volgend jaar op mijn merrie te gebruiken.
Alle info is welkom Haha!

[Edit] titel [/edit]

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:14

Hij staat bij de Wiemselbach. Een ontzettend mooie hengst die mooie nakomelingen heeft. Ze hebben ook hele ruime gangen. www.hanshorn.nl

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 21:21

Numero Uno (Libero x Lord Calando) is springbloed. Numero Uno was in 1999 de verichtingstopper. Maart 2001 eindigde hij in Zwolle als derde in een kwalificatiewedstrijd voor de categorie Young Stallion.

Numero uno kreeg naar aanleiding van zijn eerste veulencollectie een goed rapport. Een aantal veulens is op veilingen voor topprijzen naar nieuwe eigenaren gegaan, o.a. werd in 2000 op de prinsjesdagveiling f 50.000 en in 2001 te Esbeek maar liefst F 65.000 geboden voor een nakomeling van Numero Uno.

groet, Mause

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 08:26

Ik heb de Wiemselbach al gebeld en we gaan Numero Uno over 3 weken in real life bekijken. Zo krijg je toch een beter beeld van zo'n dier.
Ben heel benieuwd. Ik vind het zo spannend om straks voor de eerste keer ZELF een veulentje te fokken. Ik heb wel altijd op fokkerijen gewerkt en geholpen bij het dekken en dergelijke maar in de partnerkeuze had ik natuurlijk geen inspraak. Maar met mijn eigenste merrie kan dat lekker wel.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:23

Owh laat even weten hoe het is geweest!
Ik vind het nml ook een geweldige hengst!!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie