Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sigrid1182 schreef:moet dhr Zoer hier in gelijk geven...
In dit soort dingen wint het KWPN zeker geen schoonheidsprijs....
amaze schreef:sigrid1182 schreef:moet dhr Zoer hier in gelijk geven...
In dit soort dingen wint het KWPN zeker geen schoonheidsprijs....
Het scheelt dat "de heer "Zoer wel de schoonheids prijs verdient !![]()
![]()
![]()
Neemt niet weg dat het uiteindelijk om het paard gaat
sigrid1182 schreef:Ik vind op zich uitsluiting van okidoki terecht, als je je niet aan de de regels houd, dan moet je daarna op de blaren zitten....
Zoer dus 2 jaar....
wat niet netjes is , van het KWPN, om 1st met Okidoki te gaan pronken en dan roepen hij doet niet mee aan de verkiezing paard van het jaar......
Daarin verdiend het kwpn geen schoonheidsprijs....
Ik snap trouwens niet dat Okidoki zo door het KWPN op een verhoging word geplaatst...Hij is een reg B paard,...komt uit een niet goedgekeurde hengst maar deze hengst fokte toch een top springpaard....
Heeft het KWPN nou de boot gemist om zon hengst als Jodokus niet goed te keuren, Hebben zij de kwaliteiten van Jodokus niet goed ingeschat...
Eigenlijk komt op mij over dat het KWPN pronkt met een dier, wat in hun fokkerijvisie niet eens past!!!
weule schreef:Het is wel dubbel, paar weken terug stond er in de paardenkrant dat er beetje verzoening was, er waren wel weer paarden van Zoer aan de keuring en er was een gesprek geweest, de kou was uit de lucht, en nu opeens komen ze weer met de schorsing. Ik vind het vreemd, weet niet of het nu wel of niet zo moet zijn dat Zoer weer mee mag doen aan dingen, maar het moet niet zijn van: soms wel, soms niet. Dat vind ik krom.
ceasario schreef:weule schreef:Het is wel dubbel, paar weken terug stond er in de paardenkrant dat er beetje verzoening was, er waren wel weer paarden van Zoer aan de keuring en er was een gesprek geweest, de kou was uit de lucht, en nu opeens komen ze weer met de schorsing. Ik vind het vreemd, weet niet of het nu wel of niet zo moet zijn dat Zoer weer mee mag doen aan dingen, maar het moet niet zijn van: soms wel, soms niet. Dat vind ik krom.
Dit is niet Krom.
Je moet eerst weten wie het KWPN is .
Een organisie waar een ieder zich achter die naam kan verschuilen en niemand verantwoordelijkheden neemt.
En dat is ook het probleem waarom Zoer "gestraft" werd, hij pakte iemand aan op zijn verantwoordelijkheid die achteraf niet verantwoordelijk was.
Want verantwoordelijkheid bestaat niet binnen deze Club.
Alane schreef:gaat het bij het KWPN paard van het jaar dan om het paard of de eigenaar?
Ekkie schreef:Na even wat te hebben gegoogled, heb ik nog steeds niks kunnen vinden over Zoer en het KWPN. kan iemand een springleek vertellen waarom Albert voor 2 jaar geschorst is?
ceasario schreef:Ik denk dat het wel om het Paard gaat.
Maar wanneer je een Paard daadwerkelijk ook Paard van het Jaar maakt, lijkt mij,
dat je daarmee ook indirect aangeeft wat voor type Paard je als organisatie prefereert om
op het hoogste nivo te presteren. Dat laatste het uitgangspunt van het KWPN-fokprogramma.
En Okidoki is nu net niet het Springpaard wat het KWPN voor ogen staat.