Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vossieman schreef:ben blij voor het paardje dat ie uit zijn leide is verlost
vossieman schreef:ben blij voor het paardje dat ie uit zijn leide is verlost
Elisa2 schreef:Hoefbevangenheid kan veel verschillende oorzaken hebben is lang niet altijd te voorkomen.Jammer,hoefbevangenheid...dat moet te voorkomen zijn geweest..
Sammie schreef:vossieman schreef:ben blij voor het paardje dat ie uit zijn leide is verlost
En ik wordt blij als jij naar school gaat om ABN te leren.
janderegelaa schreef:En ik heb sperma van hem in t vat
dollemina schreef:janderegelaa schreef:En ik heb sperma van hem in t vat
Ik heb 2 hele mooie keur merries staan.
Kan je het even komen langsbrengen?
Citaat:Ik heb 2 hele mooie keur merries staan.
Kan je het even komen langsbrengen?
sigrid1182 schreef:Salieri heeft naast deze beide paarden ook niet zoveel gebracht....
Salinero en Sevenup hebben dezelfde moeder...
Naar mijn mening zegt dit heel veel over de kwaliteit van de moederlijn en in mindere mate over de verervingskracht van Salieri...
Sammie schreef:vossieman schreef:ben blij voor het paardje dat ie uit zijn leide is verlost
En ik wordt blij als jij naar school gaat om ABN te leren.![]()
janderegelaa schreef:sigrid1182 schreef:Salieri heeft naast deze beide paarden ook niet zoveel gebracht....
Salinero en Sevenup hebben dezelfde moeder...
Naar mijn mening zegt dit heel veel over de kwaliteit van de moederlijn en in mindere mate over de verervingskracht van Salieri...
Salieri heeft ook nooit veel gedekt en toch heeft hij een paar goedgekeurde zonen en een paar internationale sportpaarden gebracht.
Als je dat nu eens afzet tegen bijvoorbeeld Houston, die echt veel meer gedekt heeft en ook maar 2 goedgekeurde zonen heeft. En dan komt ie nog uit een mooie moederlijn ook...