Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

weule schreef:Wij zijn zaterdag met 2 hengsten geweest:
een 5-jarige welt hit X wolfgang, moest zaterdagmorgen voor en mocht door...
een 2,5 jarige Pharaon X Saint urus d'olympic, moest zaterdagmiddag voor en mocht ook door
kortom een geslaagde dag!

Easterlover schreef:André Jurrius van Stal Nieuwmoed waar ik rij is er wel geweest..ik was zelf niet..Maar ik heb nog niks gehoord van hoe het gegaan is. Ik ben zelf ook wel benieuwd!!

er zijn er 26 door.
) en royal rose 
(al had ik het meeste wel gezien)gomir schreef:Ik zit 6 januari in Wanroij op de indoor SGW. Ga beber denk ik heel lief vragen om me even op de hoogte te stellen van de uitslag van Karel() en royal rose
Dat is mooi Cristina, hoeven we niet op het NRPS te wachten deze keer(al had ik het meeste wel gezien)
Marjolein: fijne pony! Lekker simpel en los door het lijf bewegen, zelfs op harde bodem.
Weet jij toevallig iets van de lobeke?
marjolein88 schreef:gomir schreef:Ik zit 6 januari in Wanroij op de indoor SGW. Ga beber denk ik heel lief vragen om me even op de hoogte te stellen van de uitslag van Karel() en royal rose
Dat is mooi Cristina, hoeven we niet op het NRPS te wachten deze keer(al had ik het meeste wel gezien)
Marjolein: fijne pony! Lekker simpel en los door het lijf bewegen, zelfs op harde bodem.
Weet jij toevallig iets van de lobeke?
Die was niet door !!
.

Cristina schreef:Nou de uitslag staat eindelijk op de NRPS site.....tjonge jonge die paar cijfertjes....heeft lang geduurd zeg!