Wie kan er meer over vertellen of over de lijn waar dit paard uitkomt?
Uiteraard heb ik al veel via Google gezocht/gevonden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TICKELS schreef:Heel leuk paard, echter de mindere punten zullen (zeker in de duitse artikelen) niet gezegd zijn.
Hij heeft een te korte hals, weinig nek, plaatst achterbeen niet echt onder de massa en gaat snel wijd.

TICKELS schreef:Heel leuk paard, echter de mindere punten zullen (zeker in de duitse artikelen) niet gezegd zijn.
Sannah schreef:[, maar ook die foto die Ceasario nu als laatste geplaatst heeft had ik gezien, waardoor ik weer ging twijfelen aan de positieve berichtgevingen.
ceasario schreef:Als je een voorbeenloper wilt hebben, moet je deze niet hebben.

Hij heeft een te korte hals, weinig nek, plaatst achterbeen niet echt onder de massa en gaat snel wijd.
arie53 schreef:TICKELS schreef:Heel leuk paard, echter de mindere punten zullen (zeker in de duitse artikelen) niet gezegd zijn.
Wat heeft die zogenaamde te korte hals met de beweging te maken? Hij loopt er kennelijk toch aardig beter mee, dan de paarden met een verkeerde horizontale hals.
De galop kun je nog vraagtekens bij zetten. Maar in de draf laat hij in geval wel de voorgeschreven balans zien en die is beslist beter dan wat hier op het Pavovoorbeengala wordt gedemonstreed.
Sannah schreef:Wie kan er meer over vertellen of over de lijn waar dit paard uitkomt?