hihi sympie werd getercht door druppels

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

phoenix4ever

hihi sympie werd getercht door druppels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 11:43

Na een enorme hoos en omweersbui ben ik de wei ingegaan. Ben lekker bij mijn monsters gaan zitten. Kon het niet laten om van mij gefrustreede symp foto's te maken.
Ze was zo wild. Ze rende en bokte duwde haar mams bijna om met haar kont. stond hard te slaan met haar achterbenen. sloeg mij zelf perongelukt. heb haar wel laten weten uit te kijken waar ze slaat. Haha!
1 x zat ze zelfs in de knoop met exel d'r voor been. Gelukkig was Exel erg voorzichtig en zetten haar been pas weer neer toen sym haar achterbeen los had. Ik schrok wel even. Ik dacht dat het gebeurd was met mijn sym, maar gelukkig is lompe exel toch nog voorzichtig. Ze zat ook steeds aan haar kroonranden te krabben.
Was bijna bang dat er echt iets was, maar ik zag andere veulens het ook wat moeilijk hebben, maar niet zo erg als sympie Verward . Ben bij ze gebleven tot sym rustig werd en dus ook droog werd.
Het was wel erg schattig en zal jullie zeker de foto's niet onthouden Haha!
Lovers

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 13:33

leuk al die verhalen van sympje altijd Lovers
Lekker maf beestje Haha!

Ben benieuwd naar de foto's Lachen
ook een paar flinke actie-bok foto's?? Knipoog

Kuss Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 18:05

ik zou niet meer weten wat ik heb, maar volgens mij was ik niet snel genoeg voor bok foto's. wel heb ik er een gemaakt dat ze op me afkomt galoperen Haha!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie