Hengstenhouderij Brouwer inTilburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Hengstenhouderij Brouwer inTilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 21:51

Wie is hier wel eens geweest en kan mij er wat over vertellen??
Ik ben erg nieuwschierig hoe zoiets eruit ziet bij zo'n hengstenhouderij, maar omdat Margot nu bij Brouwer zit, wil ik even weten hoe het er daar uitziet.

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:24

Vrienden van mij hadden een zoon van Star en zijn daar geweest om te kijken naar Star en ze waren daar super aardig, hebben zelfs foto's van Start mogen maken.
Hoe het daar eruit ziet weet ik niet maar je kan best wel eens gaan kijken neem ik aan.

Veel plezier en laat het ons weten of het gelukt is met Margot!!!

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

brouwer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:21

Ik ben wel eens bij Brouwer geweest toen we op zoek waren naar een haflinger want het is vlak bij ons. het is er niet luxe maar het zijn heel aardige mensen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 11:01

ik ben niet bij hemzelf geweest, maar brouwer is vorige week wel op stal geweest met maestro en willem. hengsten zagen er toppie uit. btw, brouwer zit nu toch in belgie???

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 18:56

Tjeetje was helemaal vergeten dat ik dit bericht had gezet.
Margot is inmiddels weer een weekje thuis, maar ze zag er niet best uit!
Ze was flink verkouden, hoest veel en had ook flinke rostraal!
De rotstraal is nu inmiddels over, maar ze krijgt nu wel elke dag Booster om d'r verkoudheid en en hoesten te minderen.
Even een keertje gaan kijken gaat moeilijk, ik woon in NH, en om alleen even te kijken is het te ver.
Wat ik wel rook bij Margot was een koeienlucht, dus misschien heeft ze wel tussen de koeien gestaan.

Stef, Margot is door Willem gedekt Haha! en de moeder van Margot heeft vorig jaar nog een veulen gehad van Maestro, het veulentje heet Melvin, is samen zijn moeder vekocht en is volgens mij naar Brouwers gegaan om ze daar verder te verkopen.