Van woeste fury tot superlief

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Van woeste fury tot superlief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 21:10

Afgelopen zondag heeft Jet haar eerste veulen gekregen (voor foto's en verslag zie ook http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=62702). Vanaf het eerste begin was ze woest als je in de buurt wou komen. Zowel in de box als in het land is ze praktisch niet benaderbaar en ik vroeg me al af hoe dat nou moet met het handtam maken van Valencia, haar veulen. Ik wilde vandaag proberen Jet haar benen te wassen omdat die vanaf de bevalling nog onder de viezigheid zaten. Via de tralies kan ik het touw aan het halster krijgen dus dat lukte wel. Maar ze wilde de box niet uit zonder haar veulen Frusty . Gelukkig is Valencia wel nieuwsgierig dus toen zij de box uit stapte liep moeders er snel achteraan. Stapje voor stapje zijn we bij de spuitplaats gekomen. Daar heb ik Jet vastgezet en haar eerst even geborsteld en ze begon meteen te ontspannen. Vanaf dat moment was het helemaal goed. Valencia drentelde een beetje om ons heen en Jet vond het geen probleem. Ik heb Jet haar staart en benen heerlijk gewassen met warm water en ze stond te genieten. Valencia vond dat water op de grond wel geinig en stond er lekker in te spetteren }> . Ik heb haar beentjes ook maar even zachtjes afgespoten, jong geleerd....Ik ben helemaal blij dat ik eindelijk kon genieten van ons kleine wondertje zonder dat ik het gevoel heb dat moeders helemaal over de rooie gaat. Zowel moeder als kind heb ik lekker gekroeld Lovers . Nadat ik ze weer in de box gezet had was het weer als vanouds, oren in de nek en gauw tussen mij en haar kind in gaan staan. Maar dat vind ik nu geen probleem meer omdat ik weet dat het ook anders kan.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 21:12

Is best eng om dat voor het eerst te doen en met zo'n merrie idd ook. Ik heb het ook vanaf heel jong al gedaan, werkt het beste.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers