powder and paint

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

powder and paint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 23:19

ik ben nog steeds gek van de hengst powder and paint. ik ben al zoveel mogenlijk info over deze prachtige (ik dacht duitese welsh k) hengst te verzamelen. ik heb via via het telefoonnummer al van de familie van baalen. ik hoop ooit nog eens met hem te kunnen dekken, maar op dit moment loopt hij nog in de sport en word er dus niet met hem gedekt. iedereen die informatie heeft over zijn afstamming, foto's en andere info, bij mij is het van harte welkom


Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 09:15

Je bedoelt Power and paint zeker...... Knipoog . Het is valkkleurige hengst van Power Boy (Downland Folklore) x Dancer.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 13:09

Heb je de foto's in de Paard & Sport gezien? Daar stond vorige keer (dacht ik) Power & Paint op de voorkant en er stond een keer een foto van hem bij de kampioenschappen. Helaas doet m'n scanner het niet anders had ik het wel even voor je ingescand.
Het is idd een verschrikkelijk Kwijl -beest!!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:03

Afbeelding

Hier een fotootje van power and paint hij stond idd op de voorkant van paard & sport

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:07

Ik kwam er pasgeleden achter dat het hele adres van Coby van Baalen inclusief telefoonnummer gewoon op een internetpagina staan. Verward

Hij stond ook in de P&S bij de KNF-kampioenschappen, maar ik dat is alweer even geleden.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:14

ja lijkt me wel handig dat haar adres en telefoonnummer bekend zijn, anders kan niemand haar bellen he.......

tis een schitterende hengst inderdaad... maar weer Folklore bloed, en dat heeft onze merrie ook!

kuss

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:39

Ja die ken ik Kwijl ben ook helemaal weg van hem. Mooi gebouwd en een super kleurtje!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:31


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 08:42

ik wil echt nog eens een veulen uit deze hengst met nina. het is goee bloed en hij loopt lekker in de sport. en zijn kleur heeft ie ook mee. ik hoop dus dat ze hem nog weer gaan aanbieden voor dekking.weet iemand zijn volledige afstamming?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 bezoekers