Het wordt SanRemo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Het wordt SanRemo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 09:46

Een hengst uitzoeken is altijd weer moeilijk, maar dit weekend de knoop maar eens door gehakt. Het wordt voor waarschijnlijk San Remo voor Dientje. Gewoon een geweldige hengst en een prima combi voor Dientje. Nu maar hopen dat hij ook bij het KWPN er door komt.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 14:49

Dat is inderdaad een geweldige hengst. Ik ben er helemaal weg van!! Haha! Lovers Echt super. Ik zit er ook over te denken om mijn merrie er volgend jaar mee te laten dekken, maar ik weet het nog niet zeker, ik heb nog wel wat andere hengsten die ik ook erg goed bij Nicole vind passen Haha! Ach ja, ik heb nog een jaar om te zoeken Haha!

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 16:25

Citaat:
Nu maar hopen dat hij ook bij het KWPN er door komt.

Hij kost wel € 850,- Wel wat veel voor een hengst waar je totaal niet van weet wat hij fokt

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 16:38

Troef schreef:
Citaat:
Nu maar hopen dat hij ook bij het KWPN er door komt.

Hij kost wel € 850,- Wel wat veel voor een hengst waar je totaal niet van weet wat hij fokt


Als iedereen zo denkt, komen er helemaal geen veulens van nieuwe hengsten. Ik begrijp je wel Troef en ja het is niet goedkoop.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 16:53

Ik vind het ook neit echt duur hoor, is een heel behoorlijke prijs voor een nette hengst!

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 18:52

Goede keus hoor!! Echt een leuke hengst, hoewel hij wel wat ondeugend wordt nu, beetje hengstenstreken!!

Hij wordt bijna zeker gewoon goedgekeurd hoor, lijkt me niet dat ze een hengst op ventipulmin en sputolysin kunnen veroordelen op doping.

En het is veel geld maar hij is het wel waard denk ik.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 19:03

Tja fokken blijft een gok, met Osmium hebben we een meevallertje. Die was vorig jaar ook niet zo bekend en nu Anky hem rijd wil iedereen ineens een veulen van hem.