Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Oeh.. erm.. Ik zou even bellen met de douane, maar ik dacht dat je zeker het e.e.a. aan papierwerk in moest vullen en mee moest nemen. Het mag volgens mij ook niet echt in je handtasje mee

ceasario schreef:Je kunt het ook opgeven als voedingssupplement en gewoon btw betalen.
'K vind het briljant gevonden. Anne_GTI schreef:ceasario schreef:Je kunt het ook opgeven als voedingssupplement en gewoon btw betalen.
Je merrie wordt er als het goed is wel dik van dus waarom niet?'K vind het briljant gevonden.
Excuseme schreef:Gewoon in de mond meenemen.
Lekkere gedachte
Excuseme schreef:Gewoon in de mond meenemen.

Sammie schreef:Erg toepasselijk is nu: Waar het hoofd van vol zit, loopt de mond van over ??
Yootha schreef:Eind juni moeten we voor het stamboek naar Oostenrijk om daar hengsten te keuren en merries op te nemen. We krijgen daar diepvriessperma mee van een reeds gekeurde hengst. Hoe krijg ik dit mee in het vliegtuig? Door de poortjes? Waar moet ik aan denken?

Yootha schreef:CGJ wie heeft het over het EASP? Ik zit niet bij het EASP.
Het stamboek waar we voor gaan is het erkende I.H.W.
In Oostenrijk staan al jaren I.H.W.-hengsten en merries, maar men wil nu uitbreiden.
Bacannie schreef:Excuseme schreef:Gewoon in de mond meenemen.
YukLekkere gedachte
Tolstoj schreef:Zo is het kind van Boris Becker ook "gemaakt"
Het was een grapje...hoop ik..
Suzanne F. schreef:Tja in de kont meenemen kan ook nog he..
CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Tja in de kont meenemen kan ook nog he..
Op wiens zadel heb jij gereden toen je zwanger werd dan?
Ga iemand anders pesten.
of juist niet...RUBYWHITE schreef:als ze zo zwanger geraakt is doet ze toch wat verkeerdof juist niet...
vraag anders janderegelaa hier eens, die heeft ooit 1x sperma gehaalt in amerika...
Yootha schreef:Moet ik vanuit Oostenrijk ook nog documenten hebben?