Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) qua exterieur een erg mooi dier. Helaas was hij als jonge hengst verwaarloosd en daardoor had hij een achterstand in groei (iets zwakkere achterhand) bij ons heeft hij de tijd gehad hiervan te herstellen en aan te sterken. (oa behandeling met anabole steroiden in combinatie met goede dressuurtraining) Zijn broer heeft het ver geschopt bij keuringen, zou zn naam even moeten zoeken in de foto-albums
Elan was een enorm lief, aanhankelijk dier, een superkarakter. Springen vond ie geweldig en hij had ook een leuke springtechniek. Dressuur vond ie iets minder leuk, maar consequent doorpakken leverde wel wat op 
bookje schreef:Hallo Mensen,
Ik ben benieuwd naar de hengst heidelberg!! Bij mijn paard komt heidelberg ook voor in haar stamboom. Ik heb al wat rond gekeken om internet maar kan geen emkele foto of informatie over hem vinden. Kan iemand mij helpen. Ben gewoon benieuwd.
Groetjes
Soms een beetje spooky maar echt een gaaf dier.
kimberley12 schreef:Heidelberg was toch ook de vader van de KWPN hengst Utrecht?
Vincent zijn lieverds
)