slime Symphony hihi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

slime Symphony hihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 09:12

O het was zo lief gisteren. Ik was Exel samen met Syphony aan het losgooien. Symphony had geen zin meer en kwam er achter dat als ze naast me ging lopen dat ze dan niet hoefte te rennen. toen heb ik mijn arm om haar heen gelegd en hebben we samen exel aan het werk gezet. Ging alleen op aan de kant waar ze kan zien. Lief he. Lovers Lovers
Ik ben zo verliefd. Lovers

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 12:04

haha liefffff!!!

houd je symphony ook??
vind het een gaaf veulie!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 12:13

Ja dat is het gevolg van het imprint training. Ze gaat je ook als "veilig punt" zien. Mijn veulen doet precies hetzelfde, als ik er ben gaat ze ook lekker bij mij staan, dan is moeders ineens helemaal niet belangrijk meer...

Je suis Charlie.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 15:49

ik hou haar. ik kan haar echt niet meer weg doen. ik was opslag verliefd toen ik haar zag.
Ik probeer wel eens in de wei te filmen, maar dat lukt niet, want als ze me ziet komt ze direct naar me toe gelopen. Niet te snel, maar ze komt. Ze staat nu sins gisteren met een half broertje en zijn mamma in de wei. Ze neemt iedere keer het initatief om te spelen, maar Exel vind dat geen goed idee. hihi Lovers

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 16:41

Foto's maken is bij die van mij ook bijna onmogelijk. Ze komt ook op je af.

Nu maar hopen dat ze dat zou houden en we hen ook in de toekomst makkelijk kunnen pakken.

Je suis Charlie.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 17:12

tuurlijk wel. als je goed met ze omgaat. zou niet weten waarom niet. phoenix kwam ook altijd. ik hoefte hem nooit te halen. hij zag mij voordat ik hem had gezien.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Faya_barock en 100 bezoekers