Het gaat goed!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Het gaat goed!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 21:31

Zonet eventjes met Anja gebeld, ben vanaf zaterdag niet meer geweest *schandaaaaaaaalig* Maar vandaga is Bonanza eventjes zonder het veulen aan de longe geweest eerst een tijdje heel veel hinniken, maar later ging goed, Bonita was ook niet achterlijk druk in dr box dus dat is al goed Lachen

Morgen gaat Anja als het goed gaat eventjes erop en ik zou zaterdag ook gaan rijden, misshcien buitenritje maar denk het haast niet...

Ze staan elke dag van 9 uur tot 4 uur in de wei (tenzij het plenst), maar dan eet bon wat dan gaat ze slapen en drentelt kleine bon wat om dr heen..

Ben wel blij dat het zo goed gaat, volgens Anja zou ik helemaal onwennig worden naar die gezellige dikzak Haha! Ze is nu nog dunner als 8 maanden terug toen ik op dr begon Haha!

We hebben ook besloten dat ik rond 1 juli toch maar meot starten als het lukt...
Ook zal ik in de springsport te bewondere zijn Knipoog Ik moet namelijk in alles zo hoog mogelijk komen van Anja Tong uitsteken

Kortom: Bon en bon doen het goed en we gaan er weer tegenaan Lachen


Kuss Maaike

PS: zaterdag komen er wel weer foto's van bon en bon Lachen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:49

leuk hoor dat het zo goed gata jullie zijn wel snel begonnen met scheiden van moeder en veulen, dat wou ik eerst ook maar Jamy had meer tijd nodig dus beginnen we morgen en zit ik er zaterdag misschien al ff op krijg er echt zin en ik ga ook wedstrijden starten dus dat is ook erg leuk.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 21:50

hmm ik vond het vrij laat hoor, op 20 mei is het veulen geboren we zijn inmiddels al 8 dagen verder, ze is er nog niet langer als 10 minuutjes bij weg geweest dus echt lang is het niet, denk dat we zaterdag op een half uurtje zullen zitten..

Hoe eerder hoe beter zal ik maar zeggen...

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:04

ja dat zei ik ook maar iedereen zegt zo JA dat moet je neit doen enzo nou maar ons veulen is nu 10 dagen oud.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:57

Fijn dat het goed gaat Lachen