boekje KWPN over prestatie merrielijnen

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zep

boekje KWPN over prestatie merrielijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 07:03

Het WPN heeft een boekje uitgegeven over succesvolle merriestammen. Is er iemand die dat boekje toevallig heeft??

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 07:09

Ik heb hem, en hij is saaaaaiiiiiii.
Er staan eigenlijk alleen maar de papieren in van de paarden met een prestatiepredikaat. Verder staat alles nog een keer gesorteerd op vader, dus bijv Roemer: 2 kinderen, nl Donja en Flappie. En alles staat nog een keer gesorteerd op stammoeder, zodat je kan zien welke stam heel veel prestatienakomelingen heeft gegeven.

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 08:22

Ik was op zoek naar een overzichtje van de nakomelingen van Dolly, die achter mijn Sven zit, en vroeg me af daar wat meer in zou staan.

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:33

Nee....
dat staat er dus niet in. Welke nakomelingen een merrie allemaal heeft. ook niet dankzij welke nakomelingen ze het predikaat heeft gekregen.
Alleen een stamboekpapier, en wanneer ze het predikaat heeft gekregen. De nakomelingen uit de stammoeder die het predikaat hebben.
kortom; je hebt er niet zo veel aan...
Ik kan wel even voor je kijken wat er van die merrie in staat?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie