Wie heeft er voor mij foto's van Nurprimus en Kaiserstern. Mijn trouwe viervoeter die ik vorige jaar in heb laten slapen was een Nurprimus x Kaiserstern en nu wil ik graag foto's van deze hengsten voor in een mooie collage, alleen op kwpnstallion.com doen de foto's het van hen niet en het kwpn zelf kon me er dan ook iet aan helpen zeiden ze Op internet kan ik ook echt niks vinden
Iemand toevallig ook nog nakomelingen van deze hengsten?
hey ik heb jammer genoeg geen foto's. Maar mijn paard is wel een Herannus x Nurprimus.. Verder vind ik ook zelf amper info over Nurprimus. Weet alleen dat het de vader is van Zirkoon, en dus grootvader van Jet Set D xxx
Bedankt voor de foto's zeg! Noooooooit geweten dat Kaiserstern zo een fijn gebouwd paard was zeg! Die van mij had duidelijk meer van zijn vader meegekregen, en dan met name hoofd hals, maar hij was zelf langer gelijnd
iones is ook langergelijnd en heeft een iets zwaarder hoofd maar verder hetzelfde profiel. Kaiserstern ziet er zo licht gebouwd uit, omdat hij in de rensport gelopen heeft en dan mag er geen grammetje te veel aan zitten. Op de andere foto (hier niet zichtbaar) is hij al een tijdje uit de rensport en ziet hij er wat voller uit. WAt ik eigenlijk ook mooier vind.