Grrr, die muts van mij!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Grrr, die muts van mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 18:27

Die muts van me draagt nu al 12 maanden!! Zucht... als ze nou eens opschiet! Ik zit nu in Apeldoorn (vandaar zit ik ook op Obsession's naam te bokken...) maar als ie komt ben ik in een uurtje thuis!!
Nouja liever heb ik dat ze zondag gaat bevallen ofzo, want dan ben ik weer thuis.. Schijnheilig Haha!


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 18:28

Euhh ik ben dus Nathalie hierboven he... Schijnheilig Frusty

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 18:33

tjee da's lang nou duimen dat het dan komt en niet als je weg bent. in een uur is het er wel namelijk.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 18:34

Ik bedoelde als ze onrustig word ofzo, ga ik meteen naar huis..!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 19:47

Ja ik dacht al heeft obcession dan ook een drachtig paard? Ach Nathalie ze wacht gewoon even rustig af tot jij er weer bent Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:48

Jhaa, Nath, die muts van jou moet dat veulen nou wel eens uitpoepen *LOL*

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:30

Nou nath!! joleen en ik moeten amar snel langskomen!! dan schrikt camil zo dat ze spontaan weeën krijgt Pling *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
nou ik hoop dat het snel komt Lovers

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 12:31

De uier is eindelijk aan t vollopen!! Cool

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:08

En intussen zit je weer thuis? Oh nee, je zit nog steeds onder obsessions naam te bokken.

Je suis Charlie.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 17:47

nee, als ze onrustig word dan word ik meteen opgehaald.. ik zat te twijfelen om mee te gaan naar apeldoorn of niet, maar het is alleen maar goed dat ik mee ben gegaan, ik was gestopt met rijden van camil, en dan zou ik de hele dag zitten te stressen.. nu nog steeds maar veel minder omdat we nu van alles doen en ik hier een pony heb om te rijden. anders zat ik nu thuis ect de hele dag op de bank te stressen, of op stal te wachten tot ie kwam.. maar als ie komt ben ik binnen 1,5 uur thuis. als ze onrustig word dus he.. dus niet als ze gaat bevallen ofzo.. maar als er tekens zijn dat ze gaat werpen.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 11:04

Sommige doen het in een paar minuten Nat dus je zult heel hard moeten rijden. Op de verjaardag van Yootha ging ik om het kwartier kijken bij mijn welsh Caroline. Ze stond mooi in het hoekje te kijken en gaapte maar wat, Gaaaap ze had ook nog geen melk.Ik ging dus maar weer naar binnen. Omdat het tijd werd voor de hapjes ging ik even eerder heen dus ongeveer 10 minuten later. En wat zag ik geen merrie te zien over de box. Ik liep er snel heen en Caroline was het hengstveulen al aan het schoonlikken. Het kan soms heel snel gaan Haha!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 11:16

Het kan idd snel gaan. Ik heb er ook een staan die eerst rustig haar hooi op eet, even gaat liggen en het veulen eruit poept. Binnen 10 minuten...
En daarna eigenlijk nog wel wat te eten wil (vreetschuur Haha! )

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 12:07

Jessica zelf hier even.
Zodra als er wat met camilla gebeurt word nath naar huis gebracht. En idd ze kan dan weleens te laat zijn ,maar goed als zij s'nachts lekker ligt te slapen(thuis) en camilla werpt dan dan is ze er toch ook niet bij????
En op stal slapen is zowieso geen optie.

Nath heeft hier tenminste wat afleiding , dr moeder werd knettergek van een drentelende nathalie in huis ( nu wordt ik dat ,maar ach).

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:22

obsession schreef:
Jessica zelf hier even.
Zodra als er wat met camilla gebeurt word nath naar huis gebracht. En idd ze kan dan weleens te laat zijn ,maar goed als zij s'nachts lekker ligt te slapen(thuis) en camilla werpt dan dan is ze er toch ook niet bij????
En op stal slapen is zowieso geen optie.

Nath heeft hier tenminste wat afleiding , dr moeder werd knettergek van een drentelende nathalie in huis ( nu wordt ik dat ,maar ach).


Mijn ouders zullen dat nog wel kennen van vroeger, het woord veulen konden ze niet meer horen Haha! Haha!
Ik was wel zo gek om weken lang in een tentje of in het gangpad van de stal te gaan slapen...

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 12:27

*Marije*"]
[quote="obsession schreef:
Jessica zelf hier even.
Zodra als er wat met camilla gebeurt word nath naar huis gebracht. En idd ze kan dan weleens te laat zijn ,maar goed als zij s'nachts lekker ligt te slapen(thuis) en camilla werpt dan dan is ze er toch ook niet bij????
En op stal slapen is zowieso geen optie.

Nath heeft hier tenminste wat afleiding , dr moeder werd knettergek van een drentelende nathalie in huis ( nu wordt ik dat ,maar ach).


Mijn ouders zullen dat nog wel kennen van vroeger, het woord veulen konden ze niet meer horen Haha! Haha!
Ik was wel zo gek om weken lang in een tentje of in het gangpad van de stal te gaan slapen...
[/quote]

Dat moet je dan natuurlijk wel mogen van je ouders of de staleigenaar he....

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:36

Mijn ouders waren al lang blij dat ze even rust hadden en de staleigenaar was juist blij, kon ik ook bij zijn merrie's controleren 's nachts.
Maar ja, ik werkte daar ook en ik was denk ik wat ouder op dat moment...

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:55

hmm ik mocht niet op stal slapen
want dan zou ze toch niet veulenen
ik heb er 1 nacht gelegen maar dan namen ze me volgens mij niet echt in dank af
dus nu slaap ik weer thuis
maar t kriebeld wel hoor
enneh wie zou er eerder zijn
Camilla of Magned Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers